zonked223 Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Hei! Jeg skal selge min dieselbil om ikke så lenge. Den er elektronisk chippet(ingen boks) og det er helt gratis å fjerne chippen. Betalte 10k for det og den har 65 hester mer en original. Chipgaranti er det og. Lurte igrunn på om jeg bør fjerne den før jeg tar en naf test og selge den uten chip? Men det er vel kanskje litt umoralsk å ikke oppgi. Bør jeg bare selge den uten naf test og oppgi chip? Uansett sier mange at elektronisk chippede biler er usynlig selv på naf test. Hadde hvert strålende med tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Jeg har levert en chippa bil til NAF test, sa ikke fra at den var chippa, fikk heller ingen spørsmål. Skrev i finn annonse at den var chippa (kan gjøres orginal gratis) Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg