Gå til innhold

Gti 16v -86 Selge eller Beholde?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mats`ern

hvis man gir 30k for noe og man får 50k hvis man selger? er valget vanskelig?

Med litt basis mattekunnskap ser du at han har brukt en del kroner på den. I tillegg kommer jo punket med å få solgt bilen til den prisen, det er jo ikke sikkert noen betaler 50 laks for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Mats`ern

hvis man gir 30k for noe og man får 50k hvis man selger? er valget vanskelig?

spørs jo mye hvor mya man har lagt inn av arbeid og penger i mellomtida.. har man hatt det som prosjekt lenge og liker bilen er det ikke no kult å selge...

men jeg vet hva du mener (kjøpte en 1994 hyundai sonata for 30k, dolgte for 55k 2mnd senere... MÅTTE jo bare selge den da....)

det skal du ha jonte.. du mekker og herjer.. bra gjort

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på verkstedet i dag.

Dem har skifta fjærene på bilen og mansjett forran. Foringene var ikke gåen alikavell, så neste gang jeg skal skifte blir det å skifte til powerflex rundt hele bilen! :) :) :)

Ellers gikk bilen rett gjennom Eu kontrollen. Med, 1 stk ener, sprekk i eksospotte (en bittebitteliten en). Så enten sveiser jeg den eller så blir det nytt anlegg på bilen. Er jo faen meg 4 potter på dritten.

I morgen blir bilen registrert og L'n blir kasta på bakpå. Sperrefristen var over i dag, og det var deilig å kjøre bil igjen. Med L på passaten til Pappa. Vroooom.

post-481-13804850966706_thumb.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen og ren Golf du har, men du skulle ha lakkert skjermbredderne i samme farge som bilen (men det er jo smak og behag)

Blir jo overraskende bra bilder med 7650'n jo.

Golfen din kommer til å bli jævlig kul når du blir ferdig med den slik du vil ha den, bare pass på så du ikke overdriver med stylinga, er en del F&F Golf'er i USA ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Pen og ren Golf du har, men du skulle ha lakkert skjermbredderne i samme farge som bilen (men det er jo smak og behag)

Blir jo overraskende bra bilder med 7650'n jo.

Golfen din kommer til å bli jævlig kul når du blir ferdig med den slik du vil ha den, bare pass på så du ikke overdriver med stylinga, er en del F&F Golf'er i USA ;)

Skal jeg lakkere bredderne, så må jeg lakkere fangere, "vinge", grill, lister, osv.. Og det kan godt hende jeg gjør det, men ikke med det første! :) Jeg skal få lakkert opp fangeren, og panseret. Så har jeg en skade ved høyre baklykt som skal fikses.

Ellers er det jo mye man vil gjøre, får se hva jeg blir å gjennomføre. Anlegg og lakkering av panser og fanger blir det neste!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

blir vel konge det her ;)

men en ting jeg stusser på..kanskje bare jeg som blingser men..på 90 fangeren din bak..har du satt på noe leppe under på den?? sikkert bare jeg som monger.. hehe..

Originally posted by Oshim

Tror ikke han har leppe bak enda....... hehe

Som Oshim sier, så har jeg ikke noe leppe under fangeren bake, enda. Det kommer nå snart. Blir en CL leppe under 90 fangeren.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Skal jeg lakkere bredderne, så må jeg lakkere fangere, "vinge", grill, lister, osv.. Og det kan godt hende jeg gjør det, men ikke med det første! :) Jeg skal få lakkert opp fangeren, og panseret. Så har jeg en skade ved høyre baklykt som skal fikses.

Ellers er det jo mye man vil gjøre, får se hva jeg blir å gjennomføre. Anlegg og lakkering av panser og fanger blir det neste!

Synes ikke du skal lakkere breddere og hele fangeren + alt annet av plast jeg =) Mange tilfeller blir det litt for mye, i følge min smak. Den fargen du har og det svarte rundt gjør mye av bilen :)

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider