Gå til innhold

Gti 16v -86 Selge eller Beholde?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by HolkestadRacing

kopla opp tåkelys på min gol her om dagen:D

San blei det:

Hei.

Skal montere grøftelysene mine snart.

Noen som vet om det er lagt opp skrue hull til feste brakketene eller om man må borre hull??

1.jpg

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

det er feste hull til feste brankketene i både uoginal fanger å orginal fanger!

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

9x16" bak og 7,5x16 forran

Kun fått på de bake nå, må lappe et dekk forran osv. Ser fett ut bake. Trur jeg må kappe litt, kan hvertfall ikke ha folk i baksetet. Det har jeg alt for myk fjæring til. Skulle egentlig skaffa meg justerbart senkesett, men jeg vet ikke hvor mye jeg gidder koste på bilen.

ET 15 bak.

Bilder

post-481-13804851417373_thumb.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg ordna meg en som sveiser og en som lakkerer.

Så da blir det sveising av dørhandtakene (når jeg får dem) og av bagasjeluka. Så blir dette og et helt nytt panser og støtfangeren forran lakkert.

Jeg har vurdert å bare selge bilen, men så får jeg lyst å gjøre litt mere med den. Og når jeg får det til en billig penge, så går det ant :)

Ellers har jeg et veldig dårlig førersete, som jeg skal prøve å reparere. Pluss litt problemer med soltaket og en ganske stor oljelekkasje en plass (trur det er bunnpanna).

Jeg får rett og slett ta et tak i sommer, også får jeg se om det blir salg eller ikke! :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete felger!!! Blir bra!

Originally posted by Jonte

Ellers har jeg et veldig dårlig førersete, som jeg skal prøve å reparere.

Jeg plukket mitt fra hverandre, det var elendig korsryggstøtte mm, oppdaget at fjærmatta inni var knekt. Alt hang og slang. Fiksa det, og setet ble som nytt! Bare et tips...

-L-

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Du må legge ut et par bilder hvor du har tatt bilder av kjerra fra siden og da Jonte. Må se hvordan det ble. :)

Må få dekk til å ha på felgene forran da. Så må jeg få satt på de nye sidelistene. Så kommer det nok bilder.

Skal ta litt bilder til helga, når jeg monterer effektanlegget og litt andre ting.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Står på tur til montering av tåke lys jeg og:

Jeg regner med at tåke lys festet skal festest i forbiendelse med den skruen som vi skimter på bildet? Eller?

Jeg har montert Grøfte lys.. Tvilte litt på hvordan de skulle festes.

Hvis du har kjøpt HELLA feste brakketer.. så skal disse monteres i ett HULL, som sitter på Metall ramma der fangeren er festet til.. veldig vanskeligt å forklare hvis d ukke har sett festebrakketene..

Tegner en liten tegning!! (ikke kritiser tegningen, skal i dusjen snart.. gjorde det kjapt"! :) )

Dette er tegnet sånn Fra hverandre da.. dette skal skrus sammen etterpå. da vil det sitte fast:)

Håper dui skjønner.. sånn var det på min golf.. tviler på at det er anderledes hos deg.

post-2314-13804851428375_thumb.jpg

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mææn.

Nå står jeg over for et valg.

Jeg har 88 dører i garasjen, audi handtak til dem, jeg har bagasjeluke som skal sveises, jeg har nytt panser som skal få luftinntak, jeg har 9x16 felger i garasjen, jeg har et nytt interiør på handa, jeg planlegger et justerbart senkesett fra weitec, jeg har sotefilm liggende, jeg har dioder og ting og tang til å modde instrumentpanelet, jeg har t4 luftinntak, jeg har golf 1 tanklokk del, jeg har effektanlegg liggende.

Jeg har en sveiser som kan sveise alt.

Jeg har ordnet meg en som lakkerer, 10000 inkl lakk, oppretting av småbungler, i lakk boks med garanti.

Ellers skal jeg gå forkurs på høyskolen å ta matte 3mx, fysikk 2fy og kjemi 2kj mens jeg skal jobbe endel ved siden av. Så da blir jeg å tjene litt penger.

Men, jeg visste ikke. Skal jeg selge Golfen som den står nå? Og kjøpe meg en kulere bil, som f.eks en Bmw Cab? En Mr2? Noe litt stiligere, og nyere?

Jeg får lyst på nybil når jeg ser en stilig annen bil, og når det er noen feil med Golfen. og ellers så får jeg lyst til å ordne videre på Golfen. sånn opp og ned..

Hva skal jeg gjøre?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider