Gå til innhold

Gti 16v -86 Selge eller Beholde?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Bilder av bilen..

:( :( :(

Folk som har peil sier at det der er vel egentlig ikke det verste. Så jeg håper å få gjort mest mulig selv, også må den kanskje finjusteres i jigg..

finne deg en delegolf da og sveise over alt samment fra a stolpen og fremover.. alt er jo mulig, bare se på jaokkola bros og pekka sin tdi.. :-)

men om det er verdt det.. hehe.. er et annet spørsmål!

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ser ut som om du har fått samme skade som jeg hadde på min (rammevangene bøyd nedover)

Koster litt å rette det opp, jeg betalte 10k svart for å rette opp rammevangene + et par bulker på bakskjermene og for å sjekke om resten av bilen ikke var skjeiv.

Dette ble gjort av en som jobber som biloppretter hos VAG så jeg er ikke i tvil om at han har gjort en bra jobb.

Slik så min ut:

mk2-1.jpg

mk2-2.jpg

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var begge dine bøyd nedover? Vel. Jeg har et par karer som bruker å være innom jobben min å handle. Har snakka litt med dem, en er oppretter hos mazda, og tar en del jobber svart. Han har tilgang til jigg osv.. Ellers er det en som er karosseriarbeider som også er flink.

Jeg trur en av disse gjør dette for meg, svart.. Men, vil bare høre om andre muligheter.

Ellers kan jeg jo kjøpe meg en 1,3 liter Golf 2, og kaste over alt mitt til den... Men, da blir det litt mye arbeid... Uff, at jeg ikke klarer å kjøre ordentlig.

Ellers må jeg ha meg en helt ny forstilling, fra en modell med servo selvsagt. si ifra om noen vet om noe? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har snudd døgnet helt. Så fikk jeg selvsagt ikke sove. Plutselig fant jeg ut at jeg skulle demontere deler fra Golfen.. Sprang ut.. Starta den opp, kjørte den over veien.. Haha, kjedelig å kjøre den med gåen forstilling og skjeive felger!

Jeg henta fram verktøyet mitt, alt det andre er lånt bort, mistet osv, så jeg brukte en skiftnøkkel, et hjulkryss og et skrujern.

Demonterte fangeren forran, frontseksjonen, panseret.. Dette er bare skrot.

Så tok jeg av skjermbreddere og sideskjørt og bakfanger.

Disse skal lakkeres, OM bilen fikses opp, om ikke selges de.

Kommer bilder i morgen trur jeg, må bare hente kameraet mitt. Skal demontere interiøret i morgen, det skal selges, trolig for 3750kr.

Trur jeg får bilen på henger og kjører den til sverige for å få den retta opp.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk en bit fra Klokkerholm i dag. Rep. stykke rundt ved tankpåfyllingen. Skal jeg kjøpe fra Møller må jeg vel kjøpe hele sida bak B stolpen.

straks jeg pakket den ut av bobleplasten så åpenbarte det seg et lite helvette. Kanten var helt på trynet prega, så ut som om de hadde brukt et firkantet pregeverktøy. Så testa jeg med tanklokket mitt.. fy søren... 1 cm glis rundt hele, stod skjevt i hullet og ikke nok med det.. det stakk utenfor. Feil bue på klokkerholm biten...

I morra bestiller jeg Sparco lokk... håper det kommer tidsnok.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nå er GTI'n blitt historie..

Den blei trillet opp på en bilhenger på Fredagskvelden og er vel ankommet til Tromsø nå. Skulle benyttes som delebil..

Tilsammen samlet jeg vel inn 21000kr for Golfen, må vel si meg relativt fornøyd med det! :)

Så nå har jeg 55000 og bruke på bil, men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe meg. Tviler på at det blir en Golf, isåfall må det være noe rått..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Nå er GTI'n blitt historie..

Den blei trillet opp på en bilhenger på Fredagskvelden og er vel ankommet til Tromsø nå. Skulle benyttes som delebil..

Tilsammen samlet jeg vel inn 21000kr for Golfen, må vel si meg relativt fornøyd med det! :)

Så nå har jeg 55000 og bruke på bil, men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe meg. Tviler på at det blir en Golf, isåfall må det være noe rått..

Skal være mulig å kjøpe en Audi Coupe Quattro, fra 80 tallet. for de penga. pen bil, morsommere med 4 hjulstrekk, et lite hakk opp fra Golf II syns jeg. Alle som har hatt en Audi 5'er får lyst på en til, kjenner masse folk som er hekta på den. morsom motor.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Skal være mulig å kjøpe en Audi Coupe Quattro, fra 80 tallet. for de penga. pen bil, morsommere med 4 hjulstrekk, et lite hakk opp fra Golf II syns jeg. Alle som har hatt en Audi 5'er får lyst på en til, kjenner masse folk som er hekta på den. morsom motor.

Vil ha noe nyere.. Tenker på MR2 Mk2..

Er klar for å ta opp et lån..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider