Gå til innhold

Gti 16v -86 Selge eller Beholde?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tsk tsk...

har alldrig påstått at bilen min går som et olja lyn heller eg..

vag = kvalitet? jada eg trur på deg eg...:D

nei eg syns ikkje vag er noke særlig kvalitet, audien eg hadde var det meir problemer med enn begge sirævane mine tilsammen, og så er dei jo altfor dyre i forhold til kva ein betaler for..

dette er berre mine meiningar om vag, men eg hadde ikkje hatt noke imot og hatt ein litt "sportslig" vag, type audi s\rs, det er jo gøy å kjøra:D

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lil`ob

går den bilen her i Moss? aldri sett den før hvertfall.. hvis du har mista lappen bare for en liten periode, så ville jeg satset på turbo bygging i vinter!:D

vel turbo ja.. høres gøyalt ut.. menneh, hva trenger jeg? hvilke deler er å anbefale? noen som har noen tips? jeg er 18, så penger er ikke noe jeg svømmer så veldig i :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by weltzin

tsk tsk...

har alldrig påstått at bilen min går som et olja lyn heller eg..

vag = kvalitet? jada eg trur på deg eg...:D

nei eg syns ikkje vag er noke særlig kvalitet, audien eg hadde var det meir problemer med enn begge sirævane mine tilsammen, og så er dei jo altfor dyre i forhold til kva ein betaler for..

dette er berre mine meiningar om vag, men eg hadde ikkje hatt noke imot og hatt ein litt "sportslig" vag, type audi s\rs, det er jo gøy å kjøra:D

vel. feila fikser jeg. ikke noe problem.. jeg betalte ikke så mye for bilen.. så. ja. men, uansett. hvorfor i heiteste trur du jeg kjøpte en Golf GTI 16v ?? og VAG er kvalitet.. Ingen som har noe spess negativt å si om VAG, men skal du ha en rall bil, eller noe du ikke er redd for.. så kjøper du Ford.. for dem detter fra hverandre etterhvert :P

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf'en din ser skikkelig fet ut , hvis den var min bil ville jeg beholdt den og slengt på en turbo. Men du tjener kanskje ikke så fett på rimi, rema eller hvor du nå jobba hen.

Du kan ikke la bilen stå til du får råd til turbo da og heller kjøpe en drittbil å kjøre med i mellomtiden?

Hvor dårlig går den med så lav komp. går det i det hele tatt å kjøre med den?

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vel. det er en stund siden jeg fikk bud på den.. så vet ikke om dem er like interessert nå.. men, uansett, så vil jeg ikke selge fra meg en bil som er litt herpa.. jeg tenker jeg skal mekke litt på den, sånn at den ser peen ut.. også får jeg se om turboen kommer etterhvert.. turbo er dyrt, mye penger koster det.. og du må ha en del kunnskaper.. jeg er ikke den dyktigste med bil heller.. men, kjenner jo folk.. så det ordner seg sikkert etterhvert..

vel, bilen går ikke så veldig dårlig. jeg vet ikke hva komp forholdet er.. må finne det ut.. men, vel.. tall jeg og kompis fikk var 0-100 på 6.33 sek.. trur kanskje det blei litt feil måling.. og jeg skulle vise bruttern hvor godt bilen gikk.. så jeg fikk 215 på en strekke.. den går godt.. men, kompis av meg har en gti16v, og hans går bedre.. ikke så mye, men litt..

turbo er noe jeg VIL ha, og jeg tjener vel en 5000 i mnd.. jobber ikke hver dag heller, går jo skole.. men, til neste år er det et friår.. og da skal jeg jobbe daglig.. ellers bor jeg hjemme hos min mor og far så jeg har ikke så mye utgifter...

det å la bilen stå er vel ikke noe triks.. klarer aldri å spare penger når du har en annen bil uansett. bil koster :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

vel, bilen går ikke så veldig dårlig. jeg vet ikke hva komp forholdet er.. må finne det ut.. men, vel.. tall jeg og kompis fikk var 0-100 på 6.33 sek.. trur kanskje det blei litt feil måling.. og jeg skulle vise bruttern hvor godt bilen gikk.. så jeg fikk 215 på en strekke.. den går godt.. men, kompis av meg har en gti16v, og hans går bedre.. ikke så mye, men litt..

Hmm... Virker rart at bilen skal gå såpass bra med lavkomp. stempler. Går jo bedre enn en org 16v da :)

Org. 16v gjør jo 0-100 på 8,5 sek og toppfart på 208 km/t

Mvh.

Ole Morten

'99 Audi A4 1.8TQ

x '91 Golf 16v turbo

Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Jonte

kanskje? må få sjekka det.. letteste måte?

hallo!

må ikke finne på å selge! hehe

Golf 2 er den feteste golfen ! er jo driit stilit.. tenk å bra den blir når du får fiksa den opp da! :D

blir flotters

å du med den forden... hvorfor er du her? ekke no ford forum...her er det VAG som teller!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider