Gå til innhold

Gti 16v -86 Selge eller Beholde?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er oppdateringer på Golfen min hittil..

- Har hentet den fra hytta. Ligger 40mm fjærer baki bilen.

- 90 fanger er på vei

- Skal kjøpe 2 lykter front med emblemfri grill

- Skal kjøpe 15" alu felger..

- Fått tilbud om et effektanlegg fra manifold og bak, får se hva pris blir.. tenker på en oval stuss bak.. blir penest..

- Prøver å selge Rs fangeren

- Prøver å selge Jettafronten

- Prøver å selge 14" alufelger med vinterdekk

her er noen bilder av hvordan bilen ser ut nå..

DSCF0001.JPG

DSCF0002.JPG

DSCF0003.JPG

DSCF0004.JPG

DSCF0005.JPG

DSCF0006.JPG

DSCF0008.JPG

Sånn ser den ut for 30 min siden :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Mk2-16v

Hvor er den nye?

Skulle ikke du bytte til singel runde lykter? ser bare jetta fronten på bildene jeg.... eller??? ;)

Den nye kommer vel snart den.. Burde ha kommet for en stund siden, men men. Hakke noe stress. skal bestille ny grill snart.. Bonrath emblemfri.. Etterhvert nye lykter med kryss i..

Ellers har jeg fått 90 fangeren, den ligger i garasjen.. den, fanger bak, sidelister, g60 breddinga, bakluke spoileren og grillen skal pusses ned og lakkeres i samme farge som bilen..

ellers har jeg fått bonrath 15mm senkeskåler i tilfelle jeg skal ha noe anlegg baki.. også har jeg fått tåkelys, har to sett orginale nå.. gi bud..

post-481-13804850582577_thumb.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Faen...

Nå har jeg studert bilen min litt, og synes den er kul som den er..

At den har svarte lister, svarte delen oppe på støtfangerne, svarte takspoileren, svarte grillen, svarte skjermbredderne osv.. Og resten av bilen er blå..

Før så ville jeg ha alt lakkert i samme farge, men jeg vet ikke nå. Har dere noen tips? Kanskje noen kunne tatt et bilde lengere oppe i tråden her å photoshoppet det? Sånn at jeg fikk se hvordan bilen så ut med samme fargen "overall" ?!

Ser det bra ut så lakkerer jeg alt i samme fargen en gang jeg har penger til overs, akkurat nå vil jeg fikse ferdig bilen, få litt anlegg.. og spare til turbokonvertering..

Noen som gidder photshoppe? Kanskje dere klarer å sette på en 90 fanger forran og emblemfri grill med to lykter i tillegg?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for hva som skjer med bilen før jeg får lappen..

- Jeg får lakkert støtfangeren og montert hvite blinklykter og hvite spredere i den.

- Får lite skilt til å ha på den forran.

- Jeg setter på 40mm Jamex Fjærene mine

- Jeg toner alle rutene mine med 43% (alle unntatt frontruta)

- Jeg lakkerere forskjellige detaljer inni bilen, dørhandtak, plate bakom instrumenter, vindussveiv, osv osv i samme farge som bilen min.

- Jeg får skrudd fast førersetet, skiftet bunnpannepakning, og diverse annet småfiks.

- Jeg får kastet på en emblemfri 2 lykter grill sammens med 2 lykter fronten min.

- Jeg får meg et okei frontsett fra Eltek, en grei Cd spiller og har dette før jeg bygger videre..

- Nye 15" Momo Racer vinterfelger

I ettertid når jeg får mere penger så skal dette gjøres, hvertfall som jeg ser på det nå.

- Bygges pent anlegg i bilen, med 2stk eltek 10" subber, og diverse plexiglass, speil, neonlys etc.. + Lydisolering.

- Enten bytte interiør eller få det omtrekt.

- Lakkere alle svarte lister osv rundt om bilen. Så den blir i en HEL farge.

- Sveise igjenbakluke og lage skilthull i bakfanger.

- Turbobygging med dobbeleksos bake og hekkskjørt fra Mattig.

- Catkiller forran under orginalleppa/en annen leppe

- Vw merke i bakruten.

- Gule Koni Sport dempere med 40mm Eibach fjærer, Powerflex foringer rundbaut, og stabstag og 15mm Bonrath senkeskåler (kanskje, har dem liggende på rommet)

- Kanskje toppstripe i frontruta? Om jeg finner noe som ser bra ut selvsagt.

- Nye frontlykter med sort kryss i, kanskje hvite baklykter også?

- T4 luftinntak på høyreforskjerm.

- 88-mod dører med m3speil/dtm speil og audi 80 handtak.

- Elektrisk døråpnere (baggasjelokk, begge sidedørene)

- Elektriske vinduer innvendig og elektrisk takluke.

- Nytt Ratt / Girkule / pedaler.

- Sentrallås kombinert med døråpnerne og alarm.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det med fjernstyrte greiene.

Oppdatering på bilen..

I dag blei frontseksjon med lykter innstalert. Og fanger er ferdig nedpusset, grillist er lakkert. Venter på ny grill og skal sparkle fanger, grunne og lakkere den. Så blir bilen flyttet ned i en garasje..

Bilder av hva som er gjort.. Er mørkt, men du ser det godt om du har bra skjerm og skjermkort :)

post-481-13804850652637_thumb.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider