Gå til innhold

Gti 16v -86 Selge eller Beholde?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

takk takk :)

fronten der er tøffest.

eneste som er at jeg skal skifte blinklysene i fangeren til klart glass med parklys i..

Også sitter grillen veldig dårlig fast oppe i hjørnene.. Noen tips til festemetode?

Dessuten er bilen alt alt for lav til å drive å kjøre med nå..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jonte

takk takk :)

fronten der er tøffest.

eneste som er at jeg skal skifte blinklysene i fangeren til klart glass med parklys i..

Også sitter grillen veldig dårlig fast oppe i hjørnene.. Noen tips til festemetode?

Dessuten er bilen alt alt for lav til å drive å kjøre med nå..

Strips fester nok den grillen oppe i hjørnene :)

Blir bra det her Jonte *thumbs-up*

:)

btw, I morgen skal delene mine komme .. ferdig lakkert..

Tok veldig lang tid.. det var 9 forskjellige lakkfarger i lakken.. (?)De måtte sende inn prøver etc.. huff :\

Så er det på høgger'n neste uke å se etter en u-rusta 90 dør.

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Så fort du har fått start på bilen. Kjør den ut i dagslys og ta bilder!! :D :D Spent på hvordan denne bilen ser ut nå. Og ser ikke stort på de bildene over her for de er litt for mørke...

Vet. Er bra mørkt inne i den garasjen. Støvete også..

Jeg skal få vasket den, få den på eu kontroll og registrert.

Venter bare på å få start, og på at vinterhjula mine skal komme (marco???)..

Ellers er det jo ganske mørkt ute her oppe nå uansett, men blir vel bedre bilder...

Originally posted by hfracing

blir nok bra saker detta jonte....

Ja, det blir vel bra om jeg får start på den :)

Dessuten har jeg litt lakkarbeid som må gjøres.

- Panseret må det pusses rust bort fra og lakkeres på nytt.

- Skade ved baklykta må fikses.

- Frontfangeren må lakkeres på nytt, også har jeg spaklet igjen noen hull oppå det svarte der.. Hva kan jeg bruke for å få det hvite sparklet til å få svart farge, som er lik den fargen på fangeren?

Ellers må jeg få skifta fjærene.. Er alt for lav til å kjøre med her i byen.. Kommer meg ikke fram noen plasser.. En fyr skulle skifte fjærene for meg, jeg sleit som faen med det jo.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Nå er det ikke lenge til sertifikatet er i boks og jeg kan kjøre min egen bil igjen.

Men, først må den fikses og gjøres klar til vinteren.

I går fikk jeg hentet noen deler i Bardufoss, som hadde kommet fra CorradoBoy. Det var 4stk BBS 15" Felger, 4stk Momo Racer 15" Felger, 4 stk spacere og 16stk bolter.

Vi pakket alt i en Golf 2 :) Den blei litt baktung, men vi kom oss hjem etterhvert.

Jeg må bare få byttet dekkene på felgene. Sette sommerdekkene som var på Momo felgene over til BBS felgene. Og få vintedekkene fra BBS felgene til Momo Felgene.

Momo felgene skal være vinterfelgene mine, og BBS felgene skal selges med 205/50/15 dekk.

Ellers har jeg fått slept bilen min til VAG verksted og dem skal måle kompresjonen i motoren, fikse slarket på setet. ta EU kontroll, og så skal dem få start på bilen, så får vi se hva det er som er galt, og jeg må skaffe deler fort! :)

Legger ved bilder av vinterfelgene mine.

post-481-13804850950624_thumb.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nilsgeorg2002

Fine greier!!

Har du fått tak i audi håndak til dørene?

Lakerer du selv?

Ikke fått tak i handtak nei. Lurer på hvilken type det blir. Den gamle typen, eller den helt nyeste..

Lakkerte fangeren selv ja :) Den blei skikkelig dårlig.. Skal lakkes på nytt senere.. Så da får noen andre gjøre det.

Lakkere dørene, fangeren, panseret.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

HVORFOR skal du ha momo som vinterfelger?? er jo MYE råere enn TSW Venom felgene??????????????? eller hva???? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Det synes ikke jeg. Synes TSW Venom er kule felger jeg. Og jeg vil ha dem som sommerfelger!

Dessuten er TSW'ene 16" og jeg har sommerdekk til dem. Momoene er 15" og jeg har vinterdekk til dem.

Du er en liten MOMO freak du... :) :) :) :)

Du skjønner, fordiom det er et fett merke så trenger ikke alt fra det merket å være kulest og best bestandig! :) Ja, dem har det råeste rattene. Greit :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider