Gå til innhold

Noen som så Autofil teste Morgan og BMW Z8 ?

Ranger emnet

arildh

Anbefalte innlegg

Originally posted by Henrik_H

Er det bare 2 z8'er i Norge??

No' sånt ja...

Har kjørt begge bilene og kan melde at kjøreopplevelsene er temmelig forskjellige.

Morganen er veldig trang i kupéen for litt omfangsrike folk, og den virker mer håndbygd og primitiv, mens Z8 har sedvanlig solid BMW-kvalitet og brukervennlighet.

Men Z8 har åsså mye mindre kjørefølelse enn Morganen

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg syns tommy rustad skal stille opp i breisladden i år :D

Det programmet der var skikkelig høydepunkt å, men det råeste minnet fra autofil er fortsatt kjøringa og testen av 350Z... dæven for en bil, og for en kjøring.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

No' sånt ja...

Har kjørt begge bilene og kan melde at kjøreopplevelsene er temmelig forskjellige.

Morganen er veldig trang i kupéen for litt omfangsrike folk, og den virker mer håndbygd og primitiv, mens Z8 har sedvanlig solid BMW-kvalitet og brukervennlighet.

Men Z8 har åsså mye mindre kjørefølelse enn Morganen

Var dette samme dagen?

B8EB2342_web2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Hadde blitt Morgan for meg.

Hvertfall etter hva Top Gear sa når de testet Z8.

er ikke bare de (ja alle 3) som har slaktet Z8 ..

den ble så slaktet at den ble trukket tilbake

(ikke pga for lavt salgstall nei .. var pga den er piss)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forsåvidt et greit program det,jeg for min del ser fram til neste hvor de skulle teste piggdekk med en impreza!:D . Savner mer styla\trimma privatebiler. Jeg spørte autofil larsen om dette når han svarte på spm på nrk 2 og fikk svar om at det skulle være med men ser ikke ut som om det kommer:( mulig han prata om bladet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man bare ser på bilene ser man morgan med nydelige linjer og klassisk design. morgan var betydelig lettere men hadde også mindre motorkraft. z8 var en serieprodusert bil som egentlig ser ut som en sci/fi hårføner....morgan er jo kvalitet fra ende til annen og man får en bil som er litt anderledes. du finner mange biler som ligner på z8... Morgan Aero 8 var en nydelig håndlaget bil...bmw z8 er bmw, kvalitet men masseprodusert og designmessig fiasko...dette er mitt syn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Larsen sa at Morgan-eieren ba om at bilen skulle BRUKES sa jeg til bror at det kan ikke være Hallan(d?) sin, fordi at da Larsen prøvekjørte den sist fikk Hallan(d?) et "merkelig" ansiktsuttrykk da Larsen lente seg småhardt på pedalen til høyre. Trukke han likte det gitt. :-D

Meeen... så var det visst samme bilen nå alikevel... hehe...

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Det programmet der var skikkelig høydepunkt å, men det råeste minnet fra autofil er fortsatt kjøringa og testen av 350Z... dæven for en bil, og for en kjøring.

Ja, likte testen mellom MOrgan og Z8 :)

Fikk dessverre ikke med meg testen av 350Z (send meg gjerne en pm om noen kan skaffe meg den ;) )

Likte også veldig godt når de testet BMW M3, synd det var våt bane den gangen, men sladding ble det :D

Syns ikke det var så galt når de kjørte BMW Z4 heller da, klarte å få litt sladd og røyk med automatgir :)

(ja, jeg liker sladding)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden var bra og jeg likte kjøringa :)

Har ikke hvert og er ingen tilhenger av autofil, men god underholdning (mandagens kjøring og jan erik sine loff.osv).

Jeg klarer ikke velge mellom bilene.

Morgan klassiker anlagt og bmw'en var mer moderne. Jeg klarer ikke sammenligne dem.

Bjaa: Da forslår jeg at du kjøper rwd istedet for golf :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Når testet de 350z (i hvilken episode liksom) ?

På bil jakt

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider