durandurannorway Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Hei Har nettopp kjøpt en polo til min sønn, og den har en meget hard clutch. Noen som vet om det er komplisert og bytte clutch vaier på en polo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Er du sikker på at det har noe med wiren å gjøre? Er ikke byttet clutch på den og at det har blitt montert inn forsterket trykkplate? Ellers er det ingen stor sak å bytte wire. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durandurannorway Skrevet November 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Hei, og takker for svar. Er ikke sikker på om det er wiren, men det var det som slo meg først. Kan vel ikke være så store kostnader på en wire til en Polo? Noen som vet? Hvis den er grei og bytte som du sier, så tenker jeg at jeg prøver på det først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Årsmodell på Poloen? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durandurannorway Skrevet November 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 99 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 (endret) Utløserarm (9). Clutchwire (18) er festet på nr 13 (clutchpedal). Clutchwire (delenummer 6N1 721 335 J). Endret November 12, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durandurannorway Skrevet November 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Se der, ja! Takker for fin oversikt og hjelp. For ta meg en tur til butikken til mandag .-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Edit. Endret på bildene da jeg klarte å legge inn bilder fra høyrestyrt ;) Er riktig nå. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durandurannorway Skrevet November 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Takker, igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcolsn Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Har akkurat kjøpt clutch wire til min polo 97. Mamma kjøpte for meg, pga jeg jobbet, men da kjøpte ho på bilxtra for rundt 600 med moms. Men når jeg kikket på mekonomen så lå den til 389 kr (ikke helt sikker på om det var med eller uton moms) for automatisk justering ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durandurannorway Skrevet November 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Har akkurat kjøpt clutch wire til min polo 97. Mamma kjøpte for meg, pga jeg jobbet, men da kjøpte ho på bilxtra for rundt 600 med moms.Men når jeg kikket på mekonomen så lå den til 389 kr (ikke helt sikker på om det var med eller uton moms) for automatisk justering ;) Kjempebra. da blir det mekonomen på mandag :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durandurannorway Skrevet November 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Bestillingen gikk ikke så lett som jeg hadde håpet på :-) Noen som kan fortelle meg om hvordan jeg finner ut om denne bilen har en automatisk justerbar vaier eller ikke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcolsn Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Tror det er noe man kan velge selv. jeg tok automatisk. Det var sånn man kunne vri på vaieren (og bestemme om den skulle stå på On eller Off). når jeg skulle montere den så satt jeg den på off, og da kunne jeg lett sette vaieren på plass på clutcharmen (eller hva det heter?). Så satt jeg den på On, slik at den (strammet seg) .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg