mpower Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Har kjøpt meg en Gt-r og skal montere konfilter, men lurer på hvor jeg kan få tak i en adapter så jeg kan montere den på lmm? Noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Gratulere med ny bil :) Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Lag selv. Trenger kun et 90 graders bend og ei lita plate til å sveise bendet på. Lett og koster null, nesten i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpower Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by A.M.T Gratulere med ny bil :) Takk! Lag selv. Trenger kun et 90 graders bend og ei lita plate til å sveise bendet på. Lett og koster null, nesten i hvertfall Er vel kanskje greiest og lage det selv ja.. Hvilken dim burde jeg ha på røret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Dim på røret bestemmer du selv. Har 3" på min, men da blir det trangt inn på luftmengdemåleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg