Javel Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Etter å ha kjørt ut av en vaskeautomat, la jeg tilfeldigvis merke til en svær skrue som står rett inn i ene bakhjulet. Prøvde å lirke litt i den, og hørte at luft begynte å suse ut, så jeg trykket den inn igjen og kjørte hjem. Ser ut som den holder på lufta mer eller mindre når den står inni. Aner ikke hvor lenge den har stått i. Hva pleier være nøvendig gjøre; er det sånt som vanligvis kan lappes, eller bør hele dekket skiftes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Sett i en plugg, alle dekksjapper fikser dette på 5 minutter :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet November 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Sett i en plugg, alle dekksjapper fikser dette på 5 minutter :) Ok, det var da bra. Mente du at jeg bør skifte ut skruen med en plugg før jeg kjører til dekksjappa? Eller mente du det er dem som setter i en plugg når de fikser det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 De på dekksjappa tar ut skruen og "renser" hullet før de setter i en plugg med lim på. Det av pluggen som stikker utenfor skjæres av, så tut og kjør ;) Om hullet er ille må de legge en bot på innsiden av dekket. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars mm Skrevet Desember 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2011 de har plugge sett på biltema... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg