KemnX Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 (endret) Føler da jeg måtte opprette en tråd om bilen min 1988 Mercedes-Benz 300TDT Snart rulla 400.000 Bilen er generelt orginal og godt vedlikeholdt.. Da det er minimalt med rust og bilen ser ganske så hel ut.. Men alle gamle biler har vel alltid noe småfeil. Kan nevne: Slakke i diffen (som vel er standar) Bilen er spekka med 4x elvindu, AC, ASD, sportline stoler fremme, nivåregulering. Å sikkert noe mer jeg ikke kommer på i farta.. Har selvsagt ettermontert et lite stereoanlegg, men skal byttes ut når banken gir grønt lys.. Legger til slutt med en liten videosnutt.. Her kan dere høre knusværket i levende live.. Endret November 13, 2011 av KemnX Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Pen bil :) rent motorrom hvertfall! :) men du skulle kanskje fått gjemt de ekstalysene bak grillen? :P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemnX Skrevet November 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Takker : ) Ekstralysene skal få stå der de står :) Da jeg pendler på mørk landevei hver dag. Er ikke mye lys i hovedlysene på 124'n :P Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemnX Skrevet November 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Da var bilen ferdig innkjørt.. Akkurat da jeg parkerte hjemme :) Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg