torkil h skogesal Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Hei Har demontert en senator a 1886 mod, så det ble litt deler til overs :m'm: Har en 2.5 6èr motor, vor toppen er overhalt for 500km siden, kan følge med manuell 4 trinn girkasse. Panser(gull/grønn farge) Skjermer(nesten uten rust) Dørtrekk(grønt) Bakaksling(uten sperre) Brytere og deksler innvendig. Ratt. Har også rustfrie dører foran, men vil egentlig beholde dem selv, kommer ann på bud. Org grill. Bakfanger(liten sprekk bak) Radiator Mellomaksling Takluke(hvit) Har også endel deler til ford mondeo mk1 4x4. bla panser, bakluke(cupè) skjermer, girkasse 4x4!, uslitte svarte sportsbakseter. Speil, baklukter osv.. Kom med bud på deler, har sikkert mere jeg ikke komm på i farten. Jeg bor i østerdalen, men kan sende deler. Kan ordne flere bilder av deler om interresse. Mvh Torkil Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet November 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Bump! Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Drar opp igjen denne, jeg har også strøkne grønne bakseter og framsetene til senatoren. Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Opp. Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Bumpetibump! Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg