vopel Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Hei, har en 69 mod rekord c varebil som jeg har satt i større motor i, motoren har 110 hp og 187 nm. men fikk da slvfølgelig problemer med godgjenning. har ringt til opel for å høre hvor mye hp og nm som er godkjent i rekorden men dem hadde ikke noen papirer på det, så jeg lurer på om noen har erfaring med dette??:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 http://www.opelregisteret.no/forum/ Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vopel Skrevet November 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 takker for svar, men er nokså fersk på forum. er det ikke noen som vet hvor mye opel godkjente i rekord c i sin tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Still spørsmålet på det forumet. Mange der som er helt nedsnødd på Opel. :) Jeg ringte en kompis som kan dette, men han svarte ikke Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vopel Skrevet November 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 okei:) takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 (endret) gm norge skal ha papirer på bremsespesifikasjoner og hvor mangen nm karosseriet tåler... reis til lokale opel og be dei ta kontakt med gm norge,er en person der som har med papirer og gjøre....send pm for navn på personen. ang nm på karosseri har eg papir hjemme eg kan skjekke evt. Endret November 18, 2011 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasd Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Har selv søkt om og bytte motor i min 69 modell rekord c 1900 til en 2,2i motor fra nyere rekord. Dette kunne jeg få godkjent hvis jeg bytter bremser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg