wunderbaum Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Hei.. Har problem med at listen over frontruta ikke sitter som den skal. Hvis jeg trykker den ned så går den opp igjen neste gang jeg passerer 130. Lager også en ganske plagsom lyd. Hvordan får jeg festet den så den sitter? Er det noe spesiel type lim jeg bør bruke? Også kommer det en lik lyd fra vinduene. Jeg har elektriske vinduer, selv om de er helt oppe så plystrer de litt i høy fart. Noen som er kjent med disse problemene? Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Sikaflex er visst gromt blant både kabelfolk, montører og bilfolk. Du bør iaff bruke en type som er fleksibel så det følger fleksing og vibrasjoner i karosseriet. Når det gjelder lister høres det ut som standard på "gamle" biler. Hva med å sjekke pris på ny gummi/filt? Blir vanskelig å flikke på det hvis du ikke er litt kreativ da... off topic: BMW bruker hele tre list i dørene mot vindstøy og vann osv... Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Er snakk om en nissan laurel.. er ikke gummi list.. tenkte jeg bare kunne smøre på litt under lista. blir ei 2 cm stor gleppe så jeg hadde vel klart å limt den på uten å ta den av. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg