Gå til innhold

Førstegångsprosjekt Golf 3!

Ranger emnet

volvo kjørar

Anbefalte innlegg

kassa er ganske lett, men blir jo et helvette og få ut med motoren inne i bilen

ok stemmer, eg får prøve å sjå, korleis eg får dn ut :D kjekt å veta om eg kan løfte den ned på bakken, eller om den detter oppå meg :)

skal eg kjøpe org. clutch, eller ein litt gromere clutch, eventuelt kva clutch? må ikkje var altfor dyr!

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 421
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bestemte meg for å like så greit ta ut motoren, da eg ser lettere endre på det da! :) løsna litt på skruene rundt å da var det bare 1 motorfeste den hang i, så det villi ikkje eg krupe under :) eller er det eg som har gjordt feil da?

front demontert

P1010001.jpg

nå er det klart for å rigge frem stillaset , alt av slanger osv er av nå.

P1010003.jpg

stillas er rigget frem og talja er montert og den heng i ein 4x4" stokk

P1010005.jpg

klar til å heises

P1010006.jpg

midt i heisingå

P1010007.jpg

og der er den plasssert :D

P1010008.jpg

Ned å demontere gikasse og clutch nå:)

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei overrasket at det var meir clutch igjen!!!! det er ca 1-2mm til igjen, før den er nedpå stålet.

var eindel støv, etter eg blåste det av med trykkluft.!!!

sitter å lurer på om det var den dieselen eg sprøyta over motoren i begynnelsen av prosjektet som kan ha gjordt det?! isåfall så kan eg muligens ta avfetning på, istaden for å kjøpe ny dyr clutch, vil dette fungere ? :D kan dette avfetningsmiddelet fungere ? :D?

14-2.jpg

motor og girkasse kløyvd...

14-22.jpg

clutchen er demontert og div bilder av kvar av delene.....

14-23.jpg

14-25.jpg

14-27.jpg

14-21.jpg

14-24.jpg

bilde av trykkplata fremmante har eg mest sannsyneleg slettet, da eg ikkje finn det igjen:P

skal eg kjøpe ny clutch, eller skal eg prøve med avfetning? var egentlig fort gjordt å hive motor og clutch utav, så vil helst spare penger her..... om det fungerer med avfetning så vil eg helst prøve dette først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

290 spenn for vr6 leppe hos trolltuning..

oki :D har du prøvd den? eventuelt andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clutch er bestilt :D snakket med ein og han spurde om det var godt press på trykk plata. det var det ikkje, iallfall som eg husker, så da blir det ny ;)

ellers så lagde eg et hjulspissing vertøy :)

spissinga på golfen er jo aldeles ram skjeive så dette bør fikses oppi nåkkså kjapt, lettere rullning også....... og møkje lettere å styre.

er lagd av ca 120cm røyr, ca. 60 cm med armeringsjern, +20cm jernbeter som går opp, og ein liten stubbe til der den tar borti felgen:D

slik skal det bli:

P1010002.jpg

borte eit hull til bolten som skal låse av den pinnen som skal gli inni røyret, ikkje den beste boren!!!.

sac4.jpg

litt bilder av sjølvaste produseringa, er litt forskjellige ståltyper , galvaniser og slikt, så er kje så lett å sveise i :D

sac.jpg

sac1.jpg

sac2.jpg

ferdig, bare til å slipe ned på den andre side der den tar borti felgen, slik at det blir en kon som på andre sida (du ser det dårligt)! :S

sac3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bedre enn ikkeno da......

det er sant ;)

litt av grunnen til an min knakk er nok at eg er ikkje er vant til så lav bil. eg kjører 240 i bilcross, og da er det max herjing, og da tenker eg ikkje på humper og slik :D

om eg blir vant med senka bil, så går sikkert dette bra det :) men så er det rimeleg kjedeleg å la den knekke bare du såvidt er nedi og da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok ikkje med kameraet, då eg ikkje såg noko vits i å ta bilde av spissing:P men kunne fått bruk for det, men brukte telefonen:P

hadde max uflaks, så hadde lagd den 3cm for lang :P

da var det til å kappe røyret i 2 å skjøyte den, inni der låg jo den stanga, så kappa i den og, mesten gjennom, detta sveisa eg sammen igjen :P

stanga som var inni:

DSC00392.jpg

her er røyret korta inn, og gode greier, trudde eg.... men ->>>>>>

DSC00391.jpg

stanga gjekk ikkje inni røyret fordi sveisene var kom gjennom på innsida:P så måtte kappe det i 2 igjen og frese sveisene på innsida bort:P

DSC00393.jpg

DSC00394.jpg

så fekk eg hjula nåkkså beint, gjorde det ikkje 100%, skal ha hjulstilling kontroll på den uansett :)

stilde ratte beint, muligens 1 spor feil.

DSC00395.jpg

men så er det jo det... eg har bare stillt på det styrestaget på den eine sida. etter som eg trur så vil den da svinge meg til høgre enn venstre, eller omvendt, er nok ikkje så møkje. men spørsmålet mitt er jo da om drivledda liker dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer, det er derfor eg skal ha hjulstilling kontroll;) tok bare spissinga så sirka, da eg ikkje hadde kontroll I DET HeILE TATT i 5km. nå er det iallfall et håp om å kunne prøve kjøre den :D

nokon som veit noko om det med drivledda, om dei tåler større sving utslag/svingvinkel, eller kva det kalles!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nytter jo ikke og rette opp toe-in nå, for vist du skal godkjenne bilen, så må du på 4hjulskontrollder de retter det opp

kva bettyr det på norsk ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider