Gå til innhold

Førstegångsprosjekt Golf 3!

Ranger emnet

volvo kjørar

Anbefalte innlegg

idag har eg fin sparkla høgre og venstre sida, og bakluka. men fekk bare pusst ned høgre sida :D

ellers så har det gått møkje i sladding med 4hjuling, eg må jo kjøra nå når det er snø :D

venstre side finsparklet, ikkje pusst:

21122.jpg

21123.jpg

21124.jpg

høgre side finsparklet og pusst. må sparkle div plasser om igjen da eg pusste for møkje av :)....:

21125.jpg

21126.jpg

framskjermane - ser meget stygt ut, blir bedre med noko tectyl på :D:

høgre - ser ut som at det er rust det "brune" på bildet. om det er rust så skal dette blåses laaangt vekk imårå :) men vil tru det er skit. burde og hatt forlenget skjermen nede der, da det mangler litt, men det er lite synleg og det minsker på tida såå eg får sjå kva eg gjer :)

2112.jpg

venstre:

21121.jpg

tenker møøkje på stereoanlegg for tida. fekk ein kasse med 2 stk 12" og ein kasse med 1 stk 10" av brodern.

10tommeren fungerer godt den, men er mest fristende med 2 stk 12tommere :D det eine elementet av 12tommerene er muligens ødelagd, så trur eg bare skal kjøpe nye begge 2 om dette ikkje fungerer. eg liker godt pioneer, og føler det er eit bra merke men kva syns dokke?

1 stk 12" pioneer på bilxtra på 1400w, til ca 1200kr trur eg.

har ein stor forsterker av merke "herman kardon" liggende så vil tru denne er god nåkk, for ein subkasse og ein pår høytalerer. :)(watt er ukjent fordi det ikkje står noko på den)

kom godt med kva stereoanlegget ditt består av!!! :D

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 421
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vil tru det speler meget greit, "macgyver93" ? :)

søstera mi hadde en golf 2 bak i tida, med 1 stk 12" i. husker ikkje watt på subben men det kan eg finne ut. dette spelte sirka like bra som bror min som hadde 2stk 12" i bagasjen med vegg i mellom bagasje og kupè'n. trur heller ikkje den 12" som var i golfen er nåke av det største heller. kan ta eit bide av subbane eg har liggande så kan dåkke sjå. dei ser shabby ut, utenom den 10tommern, pga. den er innebygd :D

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 tommern :) :

subbane-1.jpg

kassen med 1stk 12", vil tru det er hjemmelagd kasse da det ser slik ut :):

subbane1-1.jpg

hull, etter muser eller nåke :P :

subbane2.jpg

nokon som veit kva merke det er? :

subbane3.jpg

forsterkeren som høyrde til :) :

subbane8.jpg

kassen med 2stk 12" focal, må tette igjen hullet på venstre element :) :

subbane4.jpg

elementet til venstre har slitnet i kanten, vil tru det går ann å lime dette ...:) :

subbane5.jpg

bakante:

subbane6.jpg

elementet fra kvar av kassene, focal'n er størst :)

blei overrasket over koss liten den 12 tommer av ukjent merke var! :

subbane7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk pusst ner venstre sida av bilen og sparklet opp igjen det little som eg hadde pusst for møkje av.

sparklet dørene, blei ikkje ferdig med den eine fordi skal til bergen nå..

bilder:

22-12.jpg

http://i1190.photobucket.com/albums/z452/volvo240bc/22-121.jpg[/img

snakkis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer ;)

fekk ikkje gjera nåke idag, gjekk rett i fjosen å melka ku då eg kom him fra bergen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då var fargen bestemt. ble ein farge som ligner litt på denne trur eg da det er vanskeleg å sammenligne eit bilde på dataen med ein liten papirlapp :):

littysareennimperialblue.jpg

er litt peremor i denne fargen ! :)

så nå er det pussing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk gjort litt idag ! :) Bestemt meg for farge også. blir vel lakkering i slutten av veka:)

fargekode trur eg var : mb851.20 om eg ikkje husker feil :P

PS:kan vara at eg gløymer bokstaven "L", da den kun fungerer avogtil :)

pusst bakre skjerm - venstre:):

26121.jpg

høgre, må sparkla litt med det kvite da det var eit lite hakk inn som muligens vil vise litt:) :

26122.jpg

skrudde senken max opp bak, slik at det blir lettare å arbeida med. og sparkla litt på hjulbuane da eg var litt kjapp med pussemaskinen og slipte inn til stålet:S :

2612.jpg

taket er pusst og sparklet litt:

26124.jpg

bakluke, panser innvendig og motorrom , dørkarm, og bagasjekarm, er nå pusst med 320p "svamp". fekk tak i ein hendige "pussesvamp" hos lakkern som gjorde det møkje lettere. meininga var at eg ikkje skulle lakkere bagasjeluke og panser innvendig da ein ikkje såg det så ofte, og ikkje såg ende på arbeidet. men eg fekk beskjed på at eg ikkje trong å pusse så nøye som eg har gjordt med dørene, så da tok eg meg tid til å pussa panser og bagasjeluka innvendig og. tok vel sirka 15min på kvar del. fort gjordt da det bare skal mattes litt :P:

26125.jpg

26129.jpg

ser det ikkje så godt, men er kun pusst der som ein ser, med tanke på at det skal vara eit svart trekk i midten.

261213.jpg

261214.jpg

261215-1.jpg

svampen som tilsvarer 320p. meget hendig anbefaler ein slik til slike plasser :) :

26123.jpg

panser er og pusst, var eindel stygge plasser der klarlakken var av så der kom det til stålet, hehe... tok litt vel godt i kan man sei.... skal sparkla i mårå...:) :

261212.jpg

bakluka- klarte å pussa for møkje av IGJEN, så der sparkla eg over igjen :P : ein annen sparkel nå, var samme merket og trur eg, men litt gul farget... "ker" merket skal av om du lurte:) :

261211.jpg

261211.jpg

dørene- pusste litt før møkje av her og så måtte sparkle på ny :) syns eg begynner å få til med sparklinga, før så la eg så møkje på at det var mesten 3-4-5mm over stålet:P trur det er møkje bedre å ta lite om gangen og helle fleire ganger, går mindre sparkel og da, og ikkje minst mindre pussing.:) :

26127.jpg

ser fælt ut :P

26128.jpg

bruker selfølgelig "tynner" som eg har på der som eg skal sparkla-"glasruit" trur eg merket er...

den som står midt på bordet, 5 liters kanna beklaga hadde ikkje annet bilde av tynnaren :P:

verkstaden26122.jpg

gjekk og ein time og 2 til div rydding og om møblering:P plasserte delene på hjul rundt om slik at det kom opp i høgden :)

begynner å bli trangt når ein bilen er spredt ut over heile gulvet+møkje anna tull :P

stillaset brukte eg for å ta ut motoren. kjem sikkert til å bruke løftebukken når eg skal ha den i igjen, da bilen stod på løftebukken når eg skulle ha motoren utav:)

verkstaden2612.jpg

sanddungen midt på gulvet, kjekk å trøkka i :D

verkstaden26124.jpg

Endret av volvo kjørar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen bilder :( då eg skulle slå på kameraet så kom eg på at bateriet var på ladning hima, hehe :)

finpusste litt på bakluke, panser, og dører.

fekk det ikkje så bra til i begynnelsen, blei møkje små bølger som eg kun kjende når eg tok handa fort over. men så prøvde eg å ta ein klosse over sandpapiret, da blei det bra! begynte med klosse seint på kvelden så fekk bare tatt panseret.

imårå blir det sansynelegvis lakkering av motorom og andre innvendige plasser. er spent på korleis dette vil bli, da eg aldrig har tatt i ein lakksprøyte før :D

opp tidleg å mårå og maskera, og pussa litt videre på panser.

Endret av volvo kjørar
feilskriving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei lakken er kjøpt og blandet hos knapphus lakkering :)

SISTE NYTT: har nå bestemt meg for å ta det innvendige sjøv, og det utvendige skal bli lakkert på knapphus lakkering :) sjefen der sa han kunne vise meg litt, så gjer eg sikkert det meste sjølv. da får eg iall fall skikkeleg lakkboks, slik at det ikkje kjem støv :)

med andre ord, så låner eg lakkboksen til knapphus lakkering :)

MEN. han holder på med utbygging, å dette er ikkje ferdig før eit par veker etter nyttår. så dette må eg vente på :( men det blir da eit bedre resultat :D er uansett spent på korleis eg får til å lakkere det innvendige idag :D "dagens" kjem heilt sikkert ikveld :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

null lakkering, pga. fant ut at eg mangla diverse ting.

mangla filter til å sile lakken, for at det ikkje skal komme drit og lort i sprøyta. dette får eg sansynlegvis i morgon.

fant ut at eg skulle lakke i ein partytelt for å ikkje skitne alt for møkje i verkstaden med lakk.

fekk vaska bilen rein med tynner, der som den skal lakkeres, og maskert litt.

kjørte til byn ikveld og kjøpte telt og litt tape. og 2 pk eksosbandasje :)

om det ikkje blir lakkering i morgon så forstår eg ikkje nåke. trur eg skal ha alt av deler som eg treng då.

i mårå blir det til å meskere ferdig, og så skal eg rigge opp teltet. må rydda litt da det er for møkje deler rundt om. verkstaden er i overkant av 8 meter x 9 meter, kjøpte eit 5x8meter telt, må nåkk korte eindel inn:)

treger på at eg ikkje kjøpte "hjuldolly" på biltema, imens eg var i byn, slik at eg kunne ha fløttet på bilen som eg ville :)

maskert litt:

2812.jpg

tapen:

28122.jpg

teltet- meininga var å kjøpe 3x6m telt på biltema, dette var utsolgt, så kjøpte 5x8 på coop obs bygg:

28123.jpg

eksosbandasjen, ikkje veit eg kor møkje som går på eit eksosanlegg, men har da eit par bilcrosser, og eit grenrøyr liggende som skal på, om eg har noko til overs :D :

28121.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider