Gå til innhold

Onkel var snill og fikk svi

Ranger emnet

KingCamel

Anbefalte innlegg

fy flate azza!! nå begynner det å bli litt for merkelig her i norges land azza!!

bare fordi han hadde blå lys på og kjørte i 100 får han bot pga at han var SNILL!!!

lurer egentlig på hva det var han jævelen som ble forbikjørt tenkte på jeg.. hva i svarte får han til å ringe til SEFO lissom!!

en av få ganger jeg syns synd på en purk her jo!!

hadde det vært meg han hadde kjørt til bryllupet så hadde jeg gitt han de 2000 til bota! hadde vært det minste jeg kunne gjøre..

han har min støtte hvertfall.. skulle hatt flere som han!

:pisser:SEFO:ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes egentlig mest synd på han dassen som meldte dette til Politiets etterforskningsorgan jeg! Han må det jo være synd på! Så lite å gjøre og så misstenksom kar har jeg ikke vært borte i! Konsentrer deg om din egen kjøring og legg en kabal når du kommer hjem! herre gud altså!

JN Racing:

http://home.broadpark.no/~dhnielse/

Team Lotus Norway:

http://team-lotus.nu

------------------------------------------------

* 05' Citroën C4 VTR Coupé

* 87' Citroën AX Rally Gruppe N1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hva han som ble forbikjørt måtte snuse opp i dette for... la oss alle sløse vekk politiets ressurser ved å ringe og lure på hva som skjer når vi ser noen kjører med blålys....:cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pedern

Syntes egentlig mest synd på han dassen som meldte dette til Politiets etterforskningsorgan jeg! Han må det jo være synd på! Så lite å gjøre og så misstenksom kar har jeg ikke vært borte i! Konsentrer deg om din egen kjøring og legg en kabal når du kommer hjem! herre gud altså!

Vedkommende som ringte kan ha blitt stoppet av politiet der tidligere, og så sitt snitt til å ta hevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for spørsmålet sin skyld.. Hvor mange tror dere ikke denne mannen har bøtelagt når de skulle nå fergen??

Seff, jeg er anti fartsbot mann nr 1, og synes denne, som de fleste andre fartsbøter er heeelt på tryne, men hadde det hvert en av oss andre dødelige som kjørte slik, så hadde vi sikkert lugget dårligere an enn han her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider