KingCamel Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Litt synd at en politimann som faktisk er snill og behjelpelig må få bot etter å ha vært snill.. Les mer her Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Typsik det! Når de først gjør noe snilt så blir di straffa selv, men da de er fulle av faen og faktisk bryter det som er av lover så slipper de lett unna. :rolleyes: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 fy flate azza!! nå begynner det å bli litt for merkelig her i norges land azza!! bare fordi han hadde blå lys på og kjørte i 100 får han bot pga at han var SNILL!!! lurer egentlig på hva det var han jævelen som ble forbikjørt tenkte på jeg.. hva i svarte får han til å ringe til SEFO lissom!! en av få ganger jeg syns synd på en purk her jo!! hadde det vært meg han hadde kjørt til bryllupet så hadde jeg gitt han de 2000 til bota! hadde vært det minste jeg kunne gjøre.. han har min støtte hvertfall.. skulle hatt flere som han! :pisser:SEFO:ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Loven skal vel være lik for alle...? Men det er klart, litt runde i kantene bør man være Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Syntes egentlig mest synd på han dassen som meldte dette til Politiets etterforskningsorgan jeg! Han må det jo være synd på! Så lite å gjøre og så misstenksom kar har jeg ikke vært borte i! Konsentrer deg om din egen kjøring og legg en kabal når du kommer hjem! herre gud altså! Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 JA, VI ELSKER DETTE LANDET ......violin HEIA NORGE! DET FINNES DESSVERRE MANGE REGELRYTTERE HER I LANDET!chicken Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Forstår ikke hva han som ble forbikjørt måtte snuse opp i dette for... la oss alle sløse vekk politiets ressurser ved å ringe og lure på hva som skjer når vi ser noen kjører med blålys....:cocain: Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Rosenborg mot RBK Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Norge i ett nøttesakall Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by pedern Syntes egentlig mest synd på han dassen som meldte dette til Politiets etterforskningsorgan jeg! Han må det jo være synd på! Så lite å gjøre og så misstenksom kar har jeg ikke vært borte i! Konsentrer deg om din egen kjøring og legg en kabal når du kommer hjem! herre gud altså! Vedkommende som ringte kan ha blitt stoppet av politiet der tidligere, og så sitt snitt til å ta hevn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Det var en promillekontroll da. Men kanskje han snille politimannen lot han som ringte også kjøre videre med promille og han derfor ringte fordi han var full? Nei nok synsing Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Bare for spørsmålet sin skyld.. Hvor mange tror dere ikke denne mannen har bøtelagt når de skulle nå fergen?? Seff, jeg er anti fartsbot mann nr 1, og synes denne, som de fleste andre fartsbøter er heeelt på tryne, men hadde det hvert en av oss andre dødelige som kjørte slik, så hadde vi sikkert lugget dårligere an enn han her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 hvem ringer SEFO??? Høres ut som en off. tjenestemann dette her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Ghia4x4 hvem ringer SEFO??? Torhild Skogsholm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Alt skal liksom være så firkanta.... :mad: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg