KemnX Skrevet Desember 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2011 Fikk noen tips fra en mekaniker her om dagen.. Anngående dyserens, så: Skru a dieselfiltret, å tøm det for diesel. Så heller du dyserensen rett i filteret og skrur det på plass igjen.. Så er det bare tut og kjør.. Da vil du få en mye bedre renseeffekt ;) Gjorde det selv på min, ble en helt annen bil.. Men enda ikke fornøyd.. Så idag har jeg nytt filter som skal settes på. Å 2 bokser til med dyserens. (En i tanken, og en rett i filtret) Bruker Protec sin, siden di selger den der jeg jobber. Så var det flere årsaker til kakkling.. Hørte at slitte forkammere vil gi en del kakkling... Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToPeBe Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 Hei! Har kjørt på med både 992 dyserens og alron. Det virker som den stilner litt av etter å ha kjørt en stund. Ser også at det er litt bekk/koks rundt 2 av dysene, kan det være ett tegn på at noe er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.