maxmix Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=11185&langId=-1&parent_category_rn=10002 noen som har denne og som vil annbefale den til en som har litt peiling på bilstereo men som kunne tenkt seg litt mere info om hvordan man bygger bilstereo, og litt tips og trix osv? lurer på og bestille den men er ikke sikker på om den er noe og ha? Med andre ord, er den verd 240 kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Ja, den er verd prisen.. har hadd god nytte av boken. Den tar for seg flere tine en gjerne kan og vet fra før, men den har også mange bra illustrerte og beskrevne framgangsmåter og tips. Jeg kan på det varmeste anbefale denne boken som et oppslagsverk, og kanskje en inspirator til å prøve å gjøre noe nytt. Noe som du tidligere ikke ville tenkt på å gjøre med installasjonen. Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 er en kjempe bra bok. jeg har lært nesten alt fra den Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 ok, takker, da bestiller jeg meg en sånn da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Hmm, jepp definitivt kjekkt med en sånnen bok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg