Shout at the devil Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Jeg kjenner noen som har en 1. år gammel Hyundai i20. På service for en tid tilbake ble det påvist rust på metallet rundt viduet på bakluke. I tillegg var det rutflekker under lakken på bakluke. Fagperson som sjekket dette konkludrete med at dette IKKE var en garantisak pga at dette var selvforskyldt. Hvordan rust under lakk på en forholdsvis ny bil kan være selvforskyldt får du spørre han om. Jeg forstår det ikke. Jeg mener at 5 års garanti og 3 års lakkskade garanti hos Hyundai er kun et salgstriks. Jeg har Googlet en del på dette, og vanlig oppfatning er at det er et problem å få igjen på garanti hos Hyundai verden over. Jeg kommer IKKE til å kjøpe Hyundai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 De skal ver ein garanti sak . problemet med mange norske forhandlere er at dei skal prøve å snakke seg vekk fra alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza 2.2 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Dette er bare tull fra forhandleren sin side. Dette er en garantisak uten tvil. Dra til en annen forhandler å få de til å se på det. Har aldri hatt problemer med å få dekket ting på garanti hos Hyundai. Meget fornøyd med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 De fleste bilfabrikker har kun garanti mot gjennomrusting fra innside, altså det skal være hull, og det skal ha startet fra innside. Dog er dette snakk om en reklamasjonsak om bilen er såpass ny, uasnett om det er garanti eller ei. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg