nautilus92 Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Heisann Skal å se på en 2001 316i 1,9l imårra, og lurte på hvilke feil som er typiske for denne modellen og evt hvordan jeg oppdager dem. Har lest på broom at forstillingen kan vere et svakt punkt, med bærearmer, kuler og det hele. Hvordan finner jeg evt. ut om disse er gåen? Altså, hva skal jeg se etter, lytte etter, spørre selger om etc. Er litt grønn her så bare lemp ut alt som faller dere inn :) Er veldig taknemlig for alle svar som kan hjelpe Mvh Ørjan A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
packs Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Her står det litt:) http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ understell er nok en svakhet ja. nettopp byttet alle 4 dempere, fjærbeinslager og fjærer på min. begge fjærene bak var faktisk knekt:S. dette da på en touring. det med oljeskift og filterbytte er jo viktig at har blitt gjort regelmessig. ta med deg en som kan litt om disse bilene er et STORT + ellers fine biler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg