Gå til innhold

turbo spørsmål

Ranger emnet


golfen86

Anbefalte innlegg

Ska ikkje ha noe og sei det nei:).Mener du at membranen/belgen inni klokka er røket?.I tilfelle så vil du få fult trykk?

skiftet ny turbo for 10 000km siden og no røyk vakumklokka på turboen, kan dette ha noe med at bilen er chippet og kjører med 1,4bar lade trykk? noene som veit?

 

takker for svar:)

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok sånn ja,ja ska være god motstand der ja.så da er nok fjæra gått til helsike ja,så da må du nok ha ei ny klokka.Vist det ikkje går ann og skifte fjæra i den klokka da,tviler på det .Ladet den 1.4 bar tidligere med den wastegate instillingen du har nå?.Men stram berre staget så får du mer og tidligere trykk,og kjør med det til du har fått ei ny klokka:)

veit ikkje, staget som kommer ut av vakum klokka er heilt slakt, men det skal verre litt motstand der.? ladder ingenting på lavt turtall men når eg kommer opp på 3000o/min har eg ca. 0.2 bar ved 4-5000o/min klarer eg vel 0.5bar :P skal då ligge på 1.4bar

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår