Gå til innhold

Tom's: Granada 2.9 12v

Ranger emnet

Tom Richard Maage

Anbefalte innlegg

Då var det vell på tide med ein ny oppdatering :)

Har no hatt bilen inne på biltilsynet for og få godkjent ombygninga, virket som det gikk greit, har ikkje fått svar endå om det var bra nok virka ikkje som de 2 som skulle sjekke detta hadde peiling, fløy bare rundt og tok en masse bilder og virka fryktelig usikre(som da er til min fordel:p) men de måtte ta papirarbeidet og ha en 3 kar til og se over det før eg får det endelige svaret (så kan vell regne med noen uker med flere turer på bt for og mase og få noe fortgang på det)

Bilen har også vært inne på verksted og fått 4 hjulskontroll og fått sjekka at co er som den skal, fåt mappa litt videre på bensinmappen også;)

så i bunn og grunn er det bare og vente på et svar fra bt og deretter hive den på eu-kontrol.

Så slenger ut de siste bildene eg har tatt;)

Fått begynt på annlegget også;)

DSC_0082.jpg

P1070286.jpg

Måtte hive på noen avpigga vintersko før kontroll og huff så kjedelig det blei.!

P1070285.jpg

Så lenge det ikkje gikk og få tak i Tuv papirene på spax settet så Lage vi det Tuv Godkjent:p siden det bare er 40mm senk og ikkje er såå synelig;)

IMG_3719.jpg

DSC_0084.jpg

DSC_0067.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0057.jpg

P1070288.jpg

P1070289.jpg

P1070290.jpg

Så når bilen forhåpentlig hvis får skilter i nærmeste framtid så blir det og få gitt bilen ny lakk i løpet av sommeren og gjøre bedre forarbeid denne gangen, ikkje fornøyd med egen insats her.

eksosen skal også bygges helt om med nye potter da det blei et "midlertidig" eksos no da det begynte og nærme seg visning på bt og det ikkje fungerte sån eg hadde tenkt det i første omgang.

så blir det og få mappet videre på dataspruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic