Gå til innhold

Micra GT by Glacius

Ranger emnet


Glacius

Anbefalte innlegg

OKI after 4 days of of and on in photoshop .. my chop finally done ..i dont have time to do more .. :( i have to study for my exam ...so i hope u like it :) i did a S**t loads of stuff to this car ..i made the kit by brush and i added new rims and loads of decals ....new mirrors and a nice wing this is a combination of rally and drifter hehe ,,

i have added rain drops on the car for a nicer effekt i know it doesnt look likt ir ..it looks more like noise <_< but i tried :rolleyes:

i added a HUGE cooler and a pipe that goes direct to the engine .. and other stuff it soo much ..i will make a new list later cheers hope u like it ..i tried to go as subtle as possible on the kit so i hope its aproved ..

 

o well here it is

:lol:

micra_gt.jpg

 

her er orginalen

http://g2-network.com/digimod/index.php?showtopic=1732

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by X-ecutioner

Jeg har egentlig ikke lyst til å si det, men jeg mener det må ut...

 

jeg syns dette var den dårligste moden du har lagd hittil..(som jeg har sett)

 

Vingen bak ser helt klart tegnet ut, og det gjør egentlig bilen generellt og så.... beklager;o)

 

 

ikke for å være frekk eller noe, men jeg må si meg litt enig der..

jeg syntes ikke den var dårlig, men halt klart ikke det beste du har gjort.

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i at det ikke er det beste du har gjort (til det er C2'en myyye bedre :D )

 

Men, det er et par ting som må fixes vertfall..:

 

1. Bakspoileren ser veldig kunstig ut..

2. Skrifta på dekkene skal ikke være leselig når hjulet spinner..

3. Føreren av bilen er altfor lys..

4. Ellers så ser bilen litt for mye "cartoon" ut ;)

 

Ellers så må jeg si at du er flink med tanke på hvor jævlig den bilen ser ut originalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår