Zimmern86 Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Hei, nå river jeg meg ifra å ha kjørt mercedes i litt over 2 år, over til en VW Touran 07 Exclusive 1.9 TDI med DSG. Noen som har litt erfaringer om samme modell? Bilen er senket, hvor mye, er jeg litt usikker på, nettopp hentet bilen. Har allerede bestilt med den Navigasjonen med stor skjerm å Touch, da den navien som sto i bilen, synes jeg ikke var noe å "ta vare på" må oppgradere! Kom gjerne med innspill:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørnV Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Vi har hatt vår(08`Exclusive1,9) i snart ett år og er veldig fornøyd:-) Webastoen funket ikke når vi fikk den, men ble fikset på garanti av Møller. Det var sirkulasjonspumpen som var defekt. Nå er det 5 års garanti på den nye:-) Hadde også kondens i baklyktene. Også garanti:-) God bil du har skaffet deg på mange måter. Fin å kjøre og lave drifts og vedlikeholdskostnader. Lykke til:-) Siter Brum Brum http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=36780&protype=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg