Girebirger Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Hei, jeg tenker å flytte stolen i bcbilen litt lenger opp og fram, og samtidig tilte den litt bakover slik at den blir bedre å sitte i. Jeg hadde ikkje så veldig lyst til å kappe av firkantrørene for å flytte på dem, også sveise de fast igjen. Men lurer på om jeg kan lage meg sånne setebraketter som man bruker for å feste stolen fra siden med? Sånne vil jeg lage, har lest i boka, men det står ikke noe om man kjøper dem eller lager dem selv. Spørsmålet er jo såklart om det er lov eller ikke Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Alt er lov til motsatsen er bevist.. :) Har lest litt om førerstol i "boka" å ser da ut som om du kan lage de selv om du bruker min 2mm plate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Men hvorfor ikke kjøpe slike som du har bilde av der? Er ikke så altfor mange kronene for dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 okei, har jo vanlige firkantrør også flatjern over de igjen, tenkte å lage meg sånne braketter, hvorfor? fordi når jeg har muligheten til å lage dem selv så gjør jeg heller det enn å kjøpe, ikke at det er SÅ dyrt uansett da. Leste også i boka, men det står ingenting om de brakettene er selvprodusert eller kjøpt, noen som sier at det som ikke står i boka er helle ikke lov, hvilket vil si at det verken er lov med kjøpte eller selvproduserte siden ingen av delene er nevnt. Men tror jeg skal lage meg sånne ja. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Har du sidofeste i stolen må du ju ha noen typ av brakett før å feste den da. Så ser att desse er en del av stolen jag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Har du sidofeste i stolen må du ju ha noen typ av brakett før å feste den da. Så ser att desse er en del av stolen jag. Ja, har skrufester på siden i tillegg til de under stolen Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Må ju vara greit å lage braketter til den da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Hoppas på det :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Ingen problem å lage det selv, sålenge du lager det på en forsvarlig måte. Har flere sett med slike du har på bildet, og det er da bare plater med diverse knekker og hull på det og, ikke no hokus pokus. Er en grunn til att det ikke koster mange kronene selv med store dyre logoer innstanset... :well: Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Flott! Hvordan tykkelse vil du anbefale? kan ikke tenke meg noe under 3 mm Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 3mm plate er finfint det. Deformerer du de i en smell, er vel egentlig de stolfestene det minste problemet du har... Hehe Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 haha, ja, stemmer nok det:) skal legge ut bilder når jeg har fått ordnet det, på prosjekttråden min Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg