johnieboy Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 er den solgt ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Bestilte meg en slikeins fra Awesome GTI-Store i England, kom på 1300,-. Plastdingsen eg rekna med å betale 7-800,- for blei en del dyrare enn forventa. De skulle vere mer enn behjelpelige med toll og sånn og sende den som gave, men når eg fikk den var den såklart fortolla alikavel. Kanskje ikkje så merkelig, da pakken var tapa med "AWESOME GTI-STORE"-tape, overlater lite til fantasien liksom. Litt tilpassing på den originale midtkonsollen, men ikkje akkurat vanskelig arbeid, men litt tidkrevande og jævlig kjedelig. Skrus på plass med 4 skruer. Noen som vil kjøpe min? Eg likte den ikkje, har vent meg til cdspilleren der oppe, og syns det er greiare der uansett.. Følger med brakett til å feste tre 52mm klokker i en DIN-slot. Eg får din midtkonsoll og skal vi si 1000,- i mellomlegg? Da har du spart både penger og arbeidstimer. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 det var litt i dyreste laget for en liten plast sak syns jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 også min midt konsol i tillegg... må man ikke ha den a?? skal ikke den der festes oppå den gamle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Tentke eg selger hele greia komplett, og i bytte med en orginal lissom..? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg