Gå til innhold

Volvo 740 GL 2,3 Fusker

Ranger emnet

Glacius

Anbefalte innlegg

Heisann

jeg har problem med damen sin 740 , den fusker noe sinnsykt av og til når jeg kjører så bare dør den ut , jeg får ikke turtall på den i det hele tatt, den vil lissom ikke toppe 7-8000 men når den nermer seg 5000 så dør den ut , akkurat som om noe stoppet den , har opplevd at den kan kjøre fint på 3 gir så bare dør den ut og jeg prøver å gire ned så blir den bare værre, og mister enda mere turtall )= ekstremt stresse over dette bytta plugger og tenn hetter men jeg leste at det kansje kunne være bensin releet =

jeg har og byttet bensinpumpen , men jeg orker snart ikke å bytte mere koster meg mere i bensin og deler en å kjøpe ny bil jo =( noen som har vært borti dette =?

mvh C

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyll på en del bensin å se hva som skjer, kan hende det er tett bensin filter, har vært borti det mange ganger

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei takk for svar

jegh ar sjekket luftfilterert det er helt fint

Men bensinfileter er det det lille som er nede i motoren som er gjenomsikt+= dete er helt fult med bensin, før jeg hadde bilen på EU kontroll så var dette bare halvfult men da var det aldri noe problem.

Jeg skal bytte plugger og tennhetter til helgen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hei folkens

Jeg beklager jeg skrev 8000 ahha klart jeg ikke når det xD , men ivrtfall den vil ikke gi turtall, jeg har ny bil men damen vil gjerne ha denne som bruksbil da det er hennes ,.

ok membran , dette måj eg sjekke har dere noe bilder som kan vise meg hvor dette er ? jeg er bildesigner ikke mekaniker :P ¨

og fordeler lokk hvor ligger dette henne

Takk for svar veldig hyggelig at dere skriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider