Gå til innhold

Kjøp av Opel Vectra 2006 mod

Ranger emnet

kvaale

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå klart å solgt gode Volvoen, og sitter nå med en Opel Vectra 1,8 bensin 2006 mod på hånd.

Ikke noe utstyr. (ekstra altså) Veldig enkel bil. Stoff seter, manuell osv... Pen å se på... Ja, det er vel det:)

Planen er å ha en billigere bil noen år, for å så kjøpe helt ny:) Så planen er en 3-4 års tid, så blir den som en 2 er bil når den dag kommer!

Men lurer litt på hva jeg skal være obs på når jeg skal se på bilen?

Det jeg vet om den er att bremseskiver bak må skiftest. (mekaniker har sett på den) Ellers skal den være tipp topp stand!

Lurer også litt på andre ting. Som hvordan er kjørekomforten? Stereo/lyd? ... Ja litt generelt! :)

Tror det blir en bra bil for en rimelig peng. Har iallefall masse plass å by på, når det er det viktigeste nå med både hund og baby (bagasjerom til både vogn og bur).

Håper på litt kjappe svar, når flybilleten er bestillt, og hentes trolig torsdag! (24/11):oohh:oohh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har selv en vectra c 2005. Kjente problemer er låsekasse i bakdør som kan ta kvelden men den er rimelig enkel og bytte selv og koster på Opel ca 1500...kan være clutch problemer..dette er en kjent sak på disse modellene men allikevel ikke noe stort problem...oppdatering av software løser også noen av de irriterende ting som kan skje som feks. At el speil gjør som de vil..ellers er det en kjempe bil som har kostet meg mye mye mindre i vedlikehold enn noen annen bil som jeg har hatt...uansett hva folk sier syntes jeg at du sikkert har gjort et godt kjøp..et jeg selv bruker av penger på bilen er forde jeg føler for og gjøre det jeg gjør ikke for at jeg må på grunn av problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider