Golf II Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Hei er det noen som får til og skaffe en høyttaler terminal til denne subb kassen?? det hadde vært bra om noen hadde klart og skaffe en sånn. klarte og ødlegge den ene når jeg skulle løfte inn kassen her om dagen, så har bare en som er hel takker for svar på forhånd MvH Golf II/Trond Espen K. Fikseaunet Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Det hadde vært enklere hvis vi så et bilde av selve terminalen, men en vanlig singel terminal fra biltema kan vel brukes..? http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Bilstereo/Monteringsdeler/Hoyttalerterminal/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet November 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 må bygge om hele kassen da, og jeg tenkte ikke og gjøre det, kommer et bilde om ikke så lenge, må bare komme meg på bedre nett. Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 put inn en litt større terminal da og bare lage større hull Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Om heller ikke petteraldos ovenstående forslag er akseptabelt og/eller gjennomførbart, foreslår jeg å sende en mail til importør Audiocom (post@audiocom.no) og spørre om de har en liggende... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg