turbodott Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 (endret) Hei da var 929'en i hus, så tenkte jeg å fjerne de stygge trekkene på setene, men finner ikke ut hvordan jeg tar ut baksete for å løsne de krokene som holder trekket på plass. Er det noen som kunne gi noen tips kansje? >< en ting til, det set ut som det kommer vann inn i bagasjerommet på bilen, er det noe andre her har opplevd og da vet hvor det kan eventuelt være et svakt punkt, eller er det bare pakningen som er dårlig? Endret November 23, 2011 av turbodott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 929 en har vell samme som 323 en viss eg ikke tar feil vistil må du skru av seteryggen skruene er bak i bagasjerommet så ser du resten selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodott Skrevet November 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 så tungvindt >< Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Kan ikke huske at jeg skrudde noe for å ta ut baksetene på de 929'ene jeg har hatt men. Der løfta jeg først seteryggen rett opp, også vippa jeg ut nedre etterpå. Dette var riktignok coupe da men! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raanerud Skrevet November 2, 2013 Rapporter Share Skrevet November 2, 2013 Først må du ta vekk benken. Det er vel bare 2 sånne "pinner" du løfter eller dytter på, en på hver side. Da kan du fjerne benken. Når det er gjort er det 1 skrue på hver side, ved nedre dem, mot hjulbua. Skru ut disse. Løft opp ryggen. Trur det er slik. Er omtrent 10 år siden jeg gjorde det, så mulig husken er litt dårlig. Vann i bagasjerommet kan komme av hull i gulv. Sjekk " brønn" på hver side av bagasjerommet. Siter "Gamle biler pajer fordi de er gamle, nye biler pajer fordi de er stusslige" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg