quack Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Funker det å koble opp sånn her? Er koblinga fra CD-spillern til forsterkern jeg lurer på egentlig. Om Yene har blitt riktig med left og right. Vil gjeren ha stereolyd og lyd i alle høytalerne:) de små strekene over de blå og røde ledningene betyr bare at det er en stereokabel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 bortsett fra at du har bytta om høyre og venstre (rød = høyre, svart = venstre),så skulle det vel funke det der... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by TG1 bortsett fra at du har bytta om høyre og venstre (rød = høyre, svart = venstre),så skulle det vel funke det der... ;) Oh:) får passe på å sette rød på høyre når jeg kobler det opp da. Takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 hehe....ligner på koblingsskjemaene jeg tegner på skolen:D ikke rart det går til helvete der:rolleyes: men det ser riktig ut ja;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by ehrnst hehe....ligner på koblingsskjemaene jeg tegner på skolen:D ikke rart det går til helvete der:rolleyes: men det ser riktig ut ja;) Ekke så nøye med looken, bare det er riktig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg