fredriksande Skrevet November 25, 2011 Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 Som tittelen sin så trenger jeg en låsekasse til bagasjerommet, da jeg har hatt mye problemer med denne. Jeg har også problemer med interiørlysene mine, da de kune fungerer få ganger. De kommer og går og det er ikke noen dørfølere som er i ustand. Har en liten misstanke om at det er låsekassen bak som påvirker lysene. Hva tror dere? Er det forresten noen som vet pris på låsekassen og hvor man egentuelt kan kjøpe denne? Annet enn bestilling fra møller. Siter 1998 VW Golf 1.6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet November 25, 2011 Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 Hei. Har samme problem som deg. Der virker de ikke i det heletatt. Kun på brytere. Bestill låsekasse her: http://www.bildeler.no/ Mvh Ole Bach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriksande Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 Når mine ikke funger, så fungerer de ikke på bryter heller. Siter 1998 VW Golf 1.6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg