Gå til innhold

Ser temmelig rått ut, noen som har prøvd?

Ranger emnet

d2001

Anbefalte innlegg

Originally posted by PurrPower

Dødslækkert, men 25 laken for stasen da gitt, grufull pris :(

Ja, men å fy faen såååå mye oppmerksomhet en vil få!

Kunne godt tenkt meg en coupe som parkerte utenfor en cafe også steppet man ut når døra fløy opp til værs.

Tenk Hyundai Coupe, ikke en så fryktelig dyr bil som faktisk ser ut (Chick-magnet, ikke mange dumme jenter bryr seg om merker så lenge bilen er fet da | min erfaring) som en myyye dyrere bil enn den er. Hvis disse dørene blir slengt på og bilen spanderes gromfelger og senking + fjerning av diverse plastikk som forteller om bilens opprinnelse (ikke dill-dall fast and the furious styling) blir bilen bare helt... BOMBE =oD

Passer selvsagt ikke alle biler da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ufattelig sinnsyk pris da, for et knippe hengsler og et par sylindre!!

Når det uansett må en good del kunnskap til for å få dette montert, og få det til å fungere så tror jeg nå ikke det kan være så umulig å fikse til noen sånn hengsler og slikt selv til værtfall 1/10 av prisen.

Helt horribelt av TSI å gå ut med en sånn pris spør du meg, men det er nå min mening...

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 230CE

Helt ufattelig sinnsyk pris da, for et knippe hengsler og et par sylindre!!

Når det uansett må en good del kunnskap til for å få dette montert, og få det til å fungere så tror jeg nå ikke det kan være så umulig å fikse til noen sånn hengsler og slikt selv til værtfall 1/10 av prisen.

Helt horribelt av TSI å gå ut med en sånn pris spør du meg, men det er nå min mening...

Word :D

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by d2001

Ja, men å fy faen såååå mye oppmerksomhet en vil få!

Kunne godt tenkt meg en coupe som parkerte utenfor en cafe også steppet man ut når døra fløy opp til værs.

Tenk Hyundai Coupe, ikke en så fryktelig dyr bil som faktisk ser ut (Chick-magnet, ikke mange dumme jenter bryr seg om merker så lenge bilen er fet da | min erfaring) som en myyye dyrere bil enn den er. Hvis disse dørene blir slengt på og bilen spanderes gromfelger og senking + fjerning av diverse plastikk som forteller om bilens opprinnelse (ikke dill-dall fast and the furious styling) blir bilen bare helt... BOMBE =oD

Passer selvsagt ikke alle biler da...

Samtidig skremmer du vekk alle jenter som er verdt å dele livet med. Eller tenker du "den tid, den sorg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Samtidig skremmer du vekk alle jenter som er verdt å dele livet med. Eller tenker du "den tid, den sorg"?

Neida, er egentlig en ganske snill og allright fyr, har jeg hørt. Driver hvertfall ikke og lurer jenter...

Men tenkte liksom at en kunne få en ganske fresh bil til en billig penge som mange ville snudd seg etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...