KajKnoz Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 (endret) satt på vinga jeg hadde liggende, og 3 kamerafester utvendig.. Fått flytta powerfilteret så det faktik får kald luft!: Endelig fått lys i taket på bilen: byttet til LED i solskjermene: Knipset samtidig et bilde av spoileren bakfra: Endret Januar 7, 2012 av KajKnoz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 (endret) Carbon er kult vettu!! Hattehylla ferdigmontert i bilen: Satt på felgene: Fått på frontfangeren igjen: Nye Baklykter: Endret Januar 7, 2012 av KajKnoz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 (endret) fått på sideskjørta igjen: bassere og forsterkere på plass i bilen: Viktig og ha system i kablene :) : Nye setetrekk på plass: Hva synes dere om høyden på bilen? : Carbon stabstag: Carbon ved bryterpanel i dashbord: Carbon deksel rundt knapper til varmetråd og tåkelys: montert solenoid til låsen og lyddempet i bakluka: Noen oversiktsbilder: Morro når det er blankt gett (trenger en liten shining igjen da men...): Slik ble førerdørene seendes ut etter trekkinga: Bakfangeren som nå sitter på bilen: Rettet litt på eksosen og bakfangeren: Deilig høyde bilen fikk i fronten: Byttet til Chrome-pærer i blinklysene foran: Bytta frontfanger og satt på Østfold Gatebilklubb skiltholderen jeg hadde på Alfaen: Felt inn voltmeter i dashbordet: Begynner å bli gjennomført synes jeg :) : Fikk "lakka" bremsekaliperen jeg byttet, så nå er alle røde igjen :) lagt inn noe mere lys i bagasjerommet: kalibrert Imprint boksen: Ble syk forskjell på lyden!! :D Endret Desember 4, 2011 av KajKnoz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 Sånn.. da var bilen "up-to-date" her også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet November 27, 2011 Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 (endret) hmm... fult mulig, men kan ikke husket at jeg har lagt ut det panseret for salg noe annet sted enn på ØGK forumet? :Pmen jeg husker sikkert feil.. hehe 4" eksosen er beholdt og ligger her og blir muligens montert igjen, men er usikker på om jeg vil eller ikke... :) Fikk melding av en innpå bilforumet, hadd planer om å kjøpe carbonpanser før, men ikke nå :P Ville nokk ha sett bedre ut med 4" ern ;) Endret November 27, 2011 av Sorvik94 Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 får se hva jeg finner på med eksosen ettervært ;) det som står nå har alltid vært ment som en midlertidlig løsning frem til jeg finner ut hva jeg vil ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 (endret) Kan jo komme med en liten oppdatering her :) Har fått tatt meg av litt lakkrust som var på bilen: dette er bare en midelertidlig løsning frem til jeg får tatt meg råd til en hel-lakkering :) Mens lakken tørket ble vi litt rastløse og resultatet av dette ble: I tillegg har jeg fått byttet ut rattet :) : Endret Januar 6, 2012 av KajKnoz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Har venta en stund på ny opptattering nå ja! :D Looking good! Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 blitt et par sene kvelder igjen nå, men synes resultatet begynner å bli bra :) Mye som fortsatt gjenstår da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 skjer med venstre baklykt? :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 tja si det.. tror Photobucket skal få æren av den "modden" gett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Så tøft ut, hvis det hadde vært likt på høyre siden og ;) hehe Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Si ifra hvis du skal selge baklyktene :D And looking good as always! Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 de baklyktene er ikke til salgs, men jeg har et sett med "carbon" lykter jeg kan klare meg uten hvis du er interrisert i dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hafnor Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 vanvittig stilig-norgest råeste. Hva tenker dere med motor? skal du oppgradere til 2.4 eller 2.4 turbo eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg