ram2five Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Denne ble jo steintøff, - så jeg skjønner ikke helt at du vil kvitte deg med den. Har du forresten solgt den nå? Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 (endret) Takk takk... eneste som har skjedd er at anlegget er tatt ut og solgt... Har alle de ombygde delene her da, sånn hvis noen har tenkt å putte inn anlegg i neonen sin ;) Selges billig... Har ikke fått tatt meg tid til å lage en salgsannonse på den ennå.. Brått skjedd mye annet som har tatt opp all tiden min... Så den er med andre ord ikke solgt ennå.. Endret Juni 14, 2012 av KajKnoz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Velg kjøper med omhu!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Førstemann til mølla... Må bort!! :/ http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30577756 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Hvor langt har den ekstra motoren gått? Pris på bare den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Spørsmålet om km stand, var vel egentlig et ganske dumt spørsmål. Ster står jo forsåvidt i annonsen HAHAHAHAAAA!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Den ekstra motoren jeg har stående skal ha gått ca 170 000 tror jeg.. står på pall her med girkassa montert på.. Vil helst selge alt samlet, men du kan sikkert kommet med et bud på, den hvis du ikke vil kjøpe alt og eventuelt selge videre det du ikke vil bruke selv da?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Har ikke råd til allt. Må få ferdig no greier på huset. Så har jeg en V50 jeg helst skulle ha solgt snart... Skjønner du helst vil bort med allt, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Ble den ikke godkjent med carbonpanser?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Vil ha carbonpanser, jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Prøvde aldri å godkjenne bilen med carbonpanser, men fult mulig den ville blitt godkjent med det.. Ettersom carbonpanseret har en liten sprekk der sjakkflagget er lakkert på, så tok jeg det av for å reparere det (kom ikke lenger enn å ta det av :/ ) Bare å sende meg bud på de delene som ikke er montert på/i bilen i salgsannonsen, så skal jeg vurdere.. Behovet for penger er jo der, så fornuftige og gode bud vil nok bli godtatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram2five Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Tror ikke noen henger seg opp i carbon-panser, - vår gule er i alle fall vist hos Biltilsynet med det og det var null problem! Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Prøvde aldri å godkjenne bilen med carbonpanser, men fult mulig den ville blitt godkjent med det..Ettersom carbonpanseret har en liten sprekk der sjakkflagget er lakkert på, så tok jeg det av for å reparere det (kom ikke lenger enn å ta det av :/ ) Bare å sende meg bud på de delene som ikke er montert på/i bilen i salgsannonsen, så skal jeg vurdere.. Behovet for penger er jo der, så fornuftige og gode bud vil nok bli godtatt.. Nå har Bjørne lagt ut evo panseret sitt. Tror jeg kikker på det i stedet, da det ikke er lakert noe på. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Bomp...: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30577756 Jeg må nå selge min Chrysler Neon Den ble EU godkjent Desember 2011, så er godkjent i ca 1,5 år til. Bilen er godt påkostet og det følger med mye "reservedeler" (se listen under)... Førstemann til mølla med penger får den (Kan være åpen for bud ved RASK avgjørelse)! På bilen står det nå: -Komplett Xenon bodykit i "myk" plast (Går ikke i stykker slik som glassfiber kan gjøre) -Oppgradert interiør til et med midtkonsoll, og lys i midtspeil og solskjermer -"M3" sidespeil med blinklys og markeringspil i selve speilet (istedenfor blinklys i sideskjermer) -"M3" carbon spoiler -Clean bakluke (nøkkelhull og det det ekstra bremselyset er fjernet) -"Carbon" Stabstag både foran og bak (kun foran som er montert, bak følger med) -NRG short hub m/ Nrg Quick Release "Carbon v2" og Ratt med "carbon" detaljer -Powerfilter -Røde baklykter -Klare blinklys forann -klare/krom frontlykter -3m di-noc Carbon Folie på taket og b-stolpene -Godkjent med lite skilt bak (står i vognkort) -Fullstendig lyddempet med Dynamat, STP og SPLEN (Gulv, tak, bagasjerom, dører og sider osv..) I tillegg til det som står på bilen følger det med UTEN tillegg i pris: -Carbon panser med liten skade/sprekk (kan enkelt fikses av en som kan litt om glassfiber) -Et komplett bodykitt i glassfiber som har noen småskader etter å ha stått på bilen, men ikke noe større greier. -Et sett originale front lykter -Et sett originale baklykter -Et sett med linselykter front -Et sett med "carbon" baklykter -Et komplett sett med polyurethane foringer -Komplett motor som står på pall -Masse custombygde interiørdeler deriblant et ombygd dashbord med plass til 2-din spiller osv... -Diverse ekstradeler Bilen har en eksoslekkasje like forann bakerste lyddemper, og vindusmekanikken på sjåførdøra er veldig tung. (Muligens en wire som har fliset seg opp?). Det følger med 14" alufelger med sommerdekk og 15" alufelger med vinterdekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg