arntarn Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 har en audi a4 2003 mod som har gådt 150 000 km. bremsene har rett å slett sluttet å virke helt sånn pluttselig. bilen ble parkert etter en kjøre tur. da virket alt som det skulle. noen dager sennere jeg skulle ut å kjøre var bremsepedaln helt hard. omtrent som om når man trykker på bremmsene på en bil som ikke går.. men kjører jeg i ca 3 min uten å røre bremsene kan jeg bremse bremse 1 gang. så er den ikke råd å trykke ned mer... ??? hva feiler bilen? mv hilsen arnt inge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Er nok mest sannsynlig bremsekraftforsterkeren din som har pajja her. Prøv følgende: Motor av, trå på pedalen til den blir hard, hold ett jevnt press på den og så start motoren, da skal pedalen synke inn med en gang, skjer ikke det er bremsekraftforsterkeren din deff. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Bremsekraftforsterker, vakuumslanger eller evt vakuumpumpe om det er diesel. Bremsene er like gode, men du trenger mye mer kraft for å bremse. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntarn Skrevet November 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 fant ut att det var en vakumslange som låg i klem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg