Gå til innhold

1000 medlemmers streetmeet??

Ranger emnet

LordSnick

Anbefalte innlegg

Originally posted by OleC

Jeg lurer på hvotfor alle snakker om sesong hele tiden? Bil er jo en helårs greie!!!

Det er klart man kjører bil hele året, men det er ikke akkurat så fristende å prate bil på en parkeringsplass i 15 minusgrader. :)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

Jeg lurer på hvotfor alle snakker om sesong hele tiden? Bil er jo en helårs greie!!!

brekke(for de med forhjulstrekk)

rundkjøringene er glatte... det er mange ting som er bra med vinteren og bil...

Godbilen sin setter man da innendørs om vinteren, mens man kjører rundt i et vrak av en gammal bakhjulstrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fåreslår at vi starter planleggingen av et MEGA treff første helga i mai neste år snart ! fredag 2 mai er en god dag !

Da er det starten på "sommersesongen" og folk lengter etter å ta ut god bilen etter en lang kald vinter ! tror det kunne ha blitt knall !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

jeg fåreslår at vi starter planleggingen av et MEGA treff første helga i mai neste år snart ! fredag 2 mai er en god dag !

Da er det starten på "sommersesongen" og folk lengter etter å ta ut god bilen etter en lang kald vinter ! tror det kunne ha blitt knall !!!

Er ikke det samme helga som en god del bilklubber har vårmønstring?

Kan jo være en ide å sette opp en stand på vårmønstringa på ekeberg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider