dr.enos.pork Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Noen som vet hvilket program som er greit å bruke? Har sinnsykt masse film fra stort sett alle gatebiltreff+vw-audi treff som kunne vært greit å dele med folket.. Er veldig fersk på sånt så all hjelp er bra.. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Etter litt søk fant jeg adobe premier. Er dette enkelt å bruke? komprimerer det automatisk? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by dr.enos.pork Etter litt søk fant jeg adobe premier. Er dette enkelt å bruke? komprimerer det automatisk? Nei og nei, men det er veldig bra. Og komprimeringen er veldig kjekk å gjøre i Virtualdub i etterkant. Jeg er glad for at jeg tok meg tida å 'lære meg' Premiere. (jeg kan på langt nær alt, men jeg kan da litt) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 hva er viritual dub? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 fant noe som heter virtual dub pack og virtual dub 1,4 Hva er best? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by dr.enos.pork hva er viritual dub? Last ned fra http://www.virtualdub.org/ Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg