Gå til innhold

Alarm med fjernstart! BILLIG:):)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har Remote starter module inkoblet på DEFA'en min. HUsk at med en slik dings på bilen er den ikke FG godkjent. Men det er vel ikke alarmen i utgangspunktet, den så noe amerikansk ut. :D

Det er ikke noe særlig pes å koble hvis du bare vet hvilke ledninger du skal lete etter. Her er de to viktigste du trenger:

- Den som gir strøm til starteren når du vrir på tenningen. Klipper du denne skjer det ingenting når du vrir nøkkelen til "start" Har du alarm fra før må denne kobles ETTER startsperra.

- Den som gir strøm til Coil og tenningsanlegget i bilen din. Klipper du denne ledningen, vil bilen din bare stå å kinne uten at den starter.

- Evt en til (-/+) på coil'en slik at starteren "ser" når bilen har startet.

- En til håndbrekket slik at du ikke får startet bilen når dette er av , i tilfelle bilen står i gir.

- Min hadde også en til bremsepedalen slik at bilen dauet når man trykket på bremsepedalen uten å ha deaktivert selvstarten.

- I noen biler må man koble seg inn på div. rele for å starte varmeapparat osv. Dette var ikke nødvendig i min BMW.

Helt vanvittig kult å ha på treff når folk står å studerer en tom bil... å så plutselig starter den! :) Og VANVITTIG praktisk å ha på kalde vinterdager :D

Lykke til med budgivningen!

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

*voldta og stjele*

anmelder deg for trusler nå jeg..og håper inderlig at du hadde planer om å voldta bilen min/alarmen og ikke meg..for det er en sinnsyk kvalm tanke...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider