StiiaN124 Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Hei. Leste en artikkel på Adressa.no for litt siden om en "stille aksjon" som pågikk mot GM. Ble ivrig fordi jeg virkelig ikke liker at ett amerikansk merke kveler det siste håpet den svenske bilprodusenten SAAB har igjen. Derfor ber jeg alle som har ett snev av interesse av bil her inne om å gjøre det samme, kanskje de får opp øynene for at merket er mer enn ett tapsprosjekt som henger i en tynn tråd fordi de ikke klarte seg i den økonomiske krisen! Gjør som jeg har gjort, demonstrer mot GM! "Let SAAB free! Don't choke history!" Mvh Stian Siter Volkswagen Passat 1.9TDI - Volvo 850 2.5L * Solgt - Mercedes Benz 200E w124 * Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Trodde ikke GM hadde mere med Saab å gjøre og at Saab var solgt til noen andre som ville tape penger på å produsere biler. GM tapte 30000 pr bil di solgte tror jeg jeg hørte en gang før da det var snakk om hvorfor di solgte Saab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Problemet er at GM ikke vil slippe teknikken sin uten videre. Stort sett alt i drivlinje og hjuloppheng på SAAB er i bruk på andre GM produkter. Skjønner GM godt jeg, man gir jo ikke fra seg slike ting uten videre Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN124 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Joda, skjønner den. Men hvorfor dra andre med seg ned i møkka? Skjønner de ønsket turboteknikken til saab, men hvorfor må de dra med seg alle ned i gjørma? :) Siter Volkswagen Passat 1.9TDI - Volvo 850 2.5L * Solgt - Mercedes Benz 200E w124 * Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Penger. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Saab kan selvsagt gjøre med hva de vil med det som er ekte svensk Saab, det er den delen av / de delene i Saab som GM har patent og enerett på som de selvsagt ikke vil skal gå til konkurenter i Kina eller andre steder. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg