halfmoon Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Selger 4 Power Acoustik 10" sub'er i kasse. Kassen er lagd av 22mm MDF. Kassen er delt i 4 kammer der hvert kammer har eget bassrefleksrør. Pent og lite brukt. Har sort trekk over hele bortsett fra litt på undersiden. Da har jeg mål: Bredde: 128cm Dybde: 36cm Høyde: 39cm Selges til høystbydende over 3000,- Siter Pain is temporary, glory is eternal. - '09 VW Golf 2.0TDI - '94 VW Golf GTi 16v - prosjektbil - '86 Opel Ascona C 1,8i - skrotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Litt kjekt å vite: Mål av kassen? Skrå rygg (isåfall, hvilken grad)? Hvordan er de koblet? (2og2 paralell?) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halfmoon Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Litt usikker på målene, men jeg skal finne det ut. Har den ikke her nå, så jeg får ikke sjekket før helga. Ikke noe skrått. Den er rektangulær. Akkurat nå har jeg de koblet enkeltvis. Har brukt de 2 og 2 paralellt også. Drev og testet litt forskjellig på en monoblokk. Bruker de ikke nå. Hvert kammer er på ca. 30 liter. Siter Pain is temporary, glory is eternal. - '09 VW Golf 2.0TDI - '94 VW Golf GTi 16v - prosjektbil - '86 Opel Ascona C 1,8i - skrotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halfmoon Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Da var målene på plass. Her er litt mer info: Oppgitt makseffekt: 700 watt. Oppgidd frekvensgang: 20hz til 3khz. 55 oz. magnet. Impedanse på 4 ohm. Siter Pain is temporary, glory is eternal. - '09 VW Golf 2.0TDI - '94 VW Golf GTi 16v - prosjektbil - '86 Opel Ascona C 1,8i - skrotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg