ePOX Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Noen som vet hvordan man får uoriginalt ryggekamara inn på denne enheten :spin og også om det er mulig og sende videosignaler inn på den for å vise film etc.. ? :carwash: Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullheaden Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Noen som vet hvordan man får uoriginalt ryggekamara inn på denne enheten :spinog også om det er mulig og sende videosignaler inn på den for å vise film etc.. ? :carwash: Ser Bilradiospesialsten selger ryggekamera til Amarok med RNS 315for kr. 2495,-http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=11141&katid=882&mid=m436&id=&vn=736 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegman Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Ser ut som en bra løsning det ;-) Har selv en RNS 315 og for det første meget irritert at den ikke har norsk menyer og tale. Møller selger denne i andre biler med Norsk menyer og tale men ikke i Amaoken før neste år! What!!! Her har jeg en sak gående med Møller og Forbrukerrådet. Jeg kan engelsk men å reklamere for noe på norsk uten å opplyse at enheten ikke er på norsk er misledende. Videre så fikk jeg kun en Norsk bruksanvisning for da å måtte oversette ordene selv når jeg bruker RNS315 ha ha ha at det går an... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Bump! Ingen som har testet dette enda? Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikingole Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Noen som har testet det med ryggekamera nå ? Siter Ole Anders. 2012 Amarok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg