funkekje Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i TUV-papirer til AK street fit senkesett til Passat?? Kjøpte bilen med senkesette på og nå får jeg ikke papirene av han som solgte den..får jeg ikke tak i papirene må jeg ta det av og det vil jeg ikke... Sette er kjøpt hos Fk-automotive i tyskland men de vil ikke gi ut papirene til privat personer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 ta kontakt med parts&retards De hjelper deg med papirer. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkekje Skrevet November 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Tusen takk for hjelpen Passelat35i:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg