Bead-lock Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Som mye annsvarlig for de siste 10 årenes crusing i porsgrunn denne kvelden, så er spørsmålet: Hvor skal vi samle alle troppene hen i år? Forslag er: Larvik? Fokserød? Porsgrunn? for i år skal vi bli over 1000 biler ikke sant? Norges største slure orgie???:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Det er bare krangling mellom stedene, og om ikke en bøyer seg for mengden så blir det splittet. Men det blit nyåpning av Gummin uannz :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 stiller på begge steder jeg.. begynner nok i larvik, stikker så videre til pors, så blir det vel litt fram og tilbake mellom pors og larvik..hehe :) grunn te at jeg begynner i larvik er = det er nærmest..bor i tønsberg :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Begynner nok i Larvik jeg også.... Prøve å få en kolonne opp til Porsgrunn Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Bra Batman! Fortsett på den tanken der. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 møtes i larvik da batman.. så stresser vi med å få folk til pors..hehe :D ikke at jeg kjenner en sjel i larvik men.. (ikke så mange rånere i pors heller men..hehe) håper på å skifte på dette nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Bead-lock Som mye annsvarlig for de siste 10 årenes crusing i porsgrunn denne kvelden, så er spørsmålet: Hvor skal vi samle alle troppene hen i år? Forslag er: Larvik? Fokserød? Porsgrunn? for i år skal vi bli over 1000 biler ikke sant? Norges største slure orgie???:D Er du en jeg kjenner? I Tønsberg så blir d vel som vanlig oppmøte på Jarlsberg. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 når erre folka møter opp på jarlsberg egentlig?? og hvor henn?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Ratata Er du en jeg kjenner? I Tønsberg så blir d vel som vanlig oppmøte på Jarlsberg. Er det dødt på borgeskogen eller? Hvor er dette nye gummitorget på kartet? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Era Er det dødt på borgeskogen eller? Hvor er dette nye gummitorget på kartet? Era Borgeskogen var iallefall dødt i fjord når jeg var der... Ble bare kluss den natta.. Kjørte mot strømmen hele kvelden tror jeg.... :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Hans Borgeskogen var iallefall dødt i fjord når jeg var der... Ble bare kluss den natta.. Kjørte mot strømmen hele kvelden tror jeg.... :rolleyes: Stemmer nok at du kjørte mot strømmen. Var da liv der, etterhvert. Et brødhue skræik SNUTEN KOMMER og da forsvant jo de fleste. Vi hadde vistnok fått lov av grundeieren å være der, så vi skjønte ikke helt hvorfor folk stakk. Men når vi skjønte at ingen snut kom, så var det bare å få fyra gummipressa.... :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Stiller i Larvik og antar jeg ender opp i Porsgrunn etterhvert... Men jeg føler ingen "need" for å stresse opp mot Porsgrunn derimot... Bruke Larvik til å samle troppene... :) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_huseby Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 :o :o :o Møter opp på nordbyen først, og blir der en stund. Så når folk begynner å reise, henger jeg meg på til porsgrunn, hvis ikke det blir organisert en skikkelig kolonne da... :) :) . Siter t_huseby MX-5 FMII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Jepp, ratata,og era, it´s me.... endelig? Prøver bare å få ut av ungdomme hvor de ønker å møtes,for så kan jo vi trekke i trådene, vi som kjenner onkelsystemet litt :o))) Men det ser jo ut som Larvik er plassen å møtes,så får vi jo se hva onkel finner ut av!¨ Trenger litt hjelp på Streetrace siden gutter......Ikke så mange som har opplevd det vi har..... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by Bead-lock Jepp, ratata,og era, it´s me.... endelig? Prøver bare å få ut av ungdomme hvor de ønker å møtes,for så kan jo vi trekke i trådene, vi som kjenner onkelsystemet litt :o))) Men det ser jo ut som Larvik er plassen å møtes,så får vi jo se hva onkel finner ut av!¨ Trenger litt hjelp på Streetrace siden gutter......Ikke så mange som har opplevd det vi har..... A-HA!! Hadde en bitteliten anelse her.... Velkommen inn her da, bro' Ja vi har sett litt av hvert i Sverige, og lært noen trix.:D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg