tjuice Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Hei, jeg kjøpte nylig bruktbil, og da jeg var nesten hjemme fikk jeg motorstopp. Ringte til Viking, og de sa at forsikringen ikke dekket veihjelp. Nå har jeg meldt meg inn i NAF med veihjelp. Betalte på tirsdag medlemskontigenten, dersom jeg ringer dem nå på torsdag og spør om assistanse, vil de hjelpe da, eller er ikke medlemskape "gyldig" enda? Bilen har stått på en parkeringsplass nå i snart en uke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svolp Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Hvis du har betalt, er det gyldig. Hvis du har fått tilsendt medlemskortet ditt er det vaffal ingenting og tenke på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavE Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Berre å ringje og høyre. NAF brukar å vere veldig greie å ha med å gjere :) . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg