master950 Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 hei, har kjøpt inn en kenwood spiller med usb og aux inngang. Jeg har også en android (samsung) telefon med spotify på. Nå kommer dilemmaet, har fått koblet samsungen til spilleren med USB men spilleren vill ikke spille spotify, neida, den vil bare spille crap musikk som er lagret på telefonen. Noen tips til hvordan jeg kan få både spilleren og telefonen til å kommunisere spotify imellom seg (bare prøvd med USB) ? eller må jeg rett og slett handle inn en aux kabel? rekner med det går med AUX? takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Det funker med AUX kabel :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Fungerer ikke med android og usb... du må bruke iphone Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Billigere med aux kabel enn med ny telefon da... menmen Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Joda. men signalet blir mye bedre med usb overføring, samt man kan ladde tlf. samtidig. Jeg for min del fikk en gammel 3g fra en kompis :) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 ja det skal jeg ikke nekte på, du får jo sann sigarett-tenner usb som mobilen kan lades i :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
master950 Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Takk får svar folkens, tror det blir en billig aux til aux kabel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Du burde kanskje kjøpt en spiller med Bluetooth i første omgang... eventuelt legge det til i etterkant om mulig. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg