watski Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Har koblet opp en pioneer spiller i bilen min. hvordan er det med denne handbrekkledningen? Kan jeg koble denne ledningen rett til jord? Hvilken format brenner men musikkvidioer i? prøvde mp4 men d funket ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Har koblet opp en pioneer spiller i bilen min. hvordan er det med denne handbrekkledningen?Kan jeg koble denne ledningen rett til jord? Hvilken format brenner men musikkvidioer i? prøvde mp4 men d funket ikke. Prøv å jorde den, funker ikke det så må det er relè til.... Den støtter vel divx, så brenn det du (avi med divx codek ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
watski Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Hvilket rele er det som brukes? hordan er det koblet? Er jo mulig å gjøre dette selv viss man har det man trenger:) Disse selges jo på ebay for 70lappen Men kunne jeg spart meg ventetiden hadde det vert greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 å du har koblet den rosa ledningen til karosseriet?mpeg er en sikker vinner.hehe mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
watski Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Mpeg? Det var en grønn ledning hos meg. prøvde å koble den rett i jord men funker dårlig d. HVorfor funker det noen gang? Har en avh-p4300 kjøpt fra usa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildonen Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Vis du vil se musikk videoer mens du kjører må du gjøre dette det funket for meg. Siter Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86 Mazda 3 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
watski Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2011 Veldig bra link :) Funker nå, men har funne ut at jeg har en sone 1 spiller siden den kommer fra usa så kan ikke spille vanlige dvd som man får kjøpt her i norge. Noen mulighet for å fikse dete problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Bruk et program som kan konvertere til ntsc, feks dvdsanta ;) Er det noen spes grunn til at du kjøpte spiller fra usa?? Radiomottaket ditt er vel tilnærmet fraverende, og du kan ikke se annet enn sone1 på dvd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
watski Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 kjøpte den fra usa fordi jeg betalte 2300 for den der å i norge koster den 6000. har hørt at det skal være mulig å fikse dette med sonene men vet ikke vordan. radioen, ja den er jo litt fraværende ja.. skal prøve å laste ned dvdsanta da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg