Tomas Omega25 Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 hei. har småplaner om og montere MV6 automat kasse i min Omega 2.5TD automat, 94 mod. så lurer jeg på om dette er mulig? har hørt at dette skal gå, og att jeg får bedre effekt ut av bilen hvis jeg skal ''trimme'', og evt, hvis noen har en MV6 automat kasse liggende? :D og, hvor kan jeg få kjøpt en brukanes chip/tuningboks til omega'n?? på forhånd, Takk! Siter 91 - Opel Omega A2.0 8v - Selges! 95 - BMW e34 2.5TDS 190hk, chip, 1,3bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Den passet ikke rett på, du må bytte clutchhus :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 får ikke noe bedre effekt av å bytte til v6 kasse, men du får ei kasse som tåler mer nm og juling. Må bytte fremre huset på kassa Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Omega25 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 okok. må jeg sette over det som står på org.kassa da eller? :) Siter 91 - Opel Omega A2.0 8v - Selges! 95 - BMW e34 2.5TDS 190hk, chip, 1,3bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg